سلجوقی: پروژه تاپی تروریزم را تمویل خواهد کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 107999 منبع: پرینت

ممکن است تاپی به پروژه تمویل ترروریزم مبدل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد صالح سلجوقی نماینده سابق مردم هرات صبح امروز در خانه ملت گفت: تبدیل شدن افغانستان به یک جغرافیای سیاسی و اقتصادی منوط به این است که چگونه ما بتوانیم یک اقتدار نظامی و امنیتی را در درون کشور به وجود بیاوریم.

وی افزود: اگر پاکستان در منافع پروژه تاپی با ما شریک است، منفعت بزرگتر این کشور حضور گروه های هراس افکن در افغانستان است.

سلجوقی ادامه داد: از جانب دیگر امروز به سرمایه گذاران بین المللی در حوزه شرق میانه و کشورهای عربی نگاه کنیم در کشورهایی که کلان ترین چاه های نفتی وجود دارد به مرکز تمویل تروریزم تبدیل شده است.

نماینده هرات تاکید کرد که اگر پروژه تاپی در افغانستان ایجاد شود و تامین امنیت و اقتدار اساسی به دست نیاید و حکومت به معنای واقعی به وحدت نرسید، 100 درصد پروژه تاپی به پروژه تمویل ترروریزم مبدل خواهد شد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مثليكه جناب سلجوقي مبلغي پولي را از يك كشوري گرفتند كه با اين پروژه مخالفت ميكنند شرم است به چنين نماينده هرات كه يك كار بزرگ را ربط ميدهد به تسريح روند تروريزم
جناب سلجوقي عقل نداري كه پاكستان به خاطر منافع خود هر كاري ميكند پروژه تاپي هم براي پاكستان سود اور است فلهذا تروريست هاي خويشرا هدايت ميدهد كه به اين پروژه غرض گير نباشند . از شما خواهش ميشود اين چنين نظرات كودكانه را ندهيد و معلوم است كه شما از كجا اب ميخوريد
علي حسيني

>>>   محترم سلجوقی اگر مرد هستی چاههای نفتی و ذخایر مشترک خود باکشور ایران وترکمنستان رادر منطقه بادغیس و سرخس افتتاح کن . چرا شما مجلسیان هیچ وزارت صنعت و معادن وانرژی رامجبورنمی سازید. فقط منتظرید چه کسی کارمثبتی درکشور می کند و شماسنگ اندازی کنید.
شیوا

>>>   پروژه تاپی یک پروژه ای اقتصادیست که نظر به شرایط امروز افغانستان به سیاست هم پیوند خورده . فلهذا از تمام همشریان محترم که دانش افتصادی و سیاسی عالی ندارند صمیمانه خواهشمندم نظر های بی مورد نداده و باعث تشویش اذهان همشریان خویش نگشته و زمینه شرمساری خویش را هم فراهم ننمایند. بااحترام.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است