طالبان: ما را با هم آشتی دهید که قتل عام شدیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 107976 منبع: پرینت

طالبان در شیندند هرات دست به گریبان مو سفیدان شده اند و با پخش شب نامه ها از بزرگان این مناطق خواسته اند تا در میان جنگ آنان پادرمیانی کنند و درگیری را خاموش سازند.

بر مبنای اطلاعات رسانه ای، درگیری شدید بین افراد ملاصمد و ملا ننگیالی در زیرکوه ادامه دارد.

از ده روز به این سو تا کنون 110 تن از دو طرف درگیری کشته و نفر زخمی شدند.

قریشی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان اولاد های خطای این وطن استند خیلی جفا به حال وطن ما نمودند قتل ترور انفجار انتحار تخریب مکاتب مدارس مساجد .غیره به دستوراجانب بالای ما تحمیل کردند دین اسلام را اله دست خود قرار دادند وهرعمل ناروارا به نام اسلام انجام دادندانچه بالایشان میشود سزاوارش میباشند.
صالحی

>>>   چراطالبان دست به چپن کرزی عصای ستانکزی واتمرنمیزنندکه موی سفیدهاره به زحمت میکنندپردمعنوی برادرسکه خو اینهاست نه موسفیدان بیچاره که همه روزه ازایشان قربانی میگرند یاسر

>>>   الهم مشغل ظالمين بظالمين .اقبال

>>>   خدا راشکر که این گرگان به جان هم افتاده اند هرکس پادرمیانی کند ازو کده .... دیگه یافت نخواهد شد.

>>>   فعلا کرزی صاحب برادر ناراضی تان وقت ندارد مصروف کومک کردن به دروس میرویس جان ودختر کوچولوشان است هر وقت کارش تمام شد خدمت تان امده مشکل تانرا حل مینماید تا ان وقت شما سر وکله یک دیگر را بخورید که حاجت به منافقت کرزی صاحب نباشد در درد تان برکت الهی همین ر بدبختی شما بالای خاندان کرزی صاحب نییز بیاید .

>>>   خداوند این ګروه طالبان که ګمراه ترین مخلوق دنیا هستند نیست و نابود کند و خداوند این ملاهای ګمراه که اینها را تشویق به اعمال ضد اسلام میکنند نیز نیست و نابود کند مرګ بر ملایان و طالبان جاهل ملایان در منبر شسته و طالبان را به تخریبکاری تشویق میکنند و میخواهد که این وطن را زیر سلطه انګلیس بیاورد.
اسحق

>>>   طالبان کرام چه غصه دارید، جویهای شیر، عسل و حوران بهشتی را خداوند متعال در انتظار شما گذاشته است هرچه میتوانید همدگر بکوشید که زوتر به بهشت واصل شوید که ما مردم بیغرض هم از شر شما بیغم شویم. به درد تا ن برکت.

>>>   موسفیدان نباید دست بکار شوند بگذارید تا مرد و نامرد معلوم شود.
بدخشانی

>>>   جزای طالب داعش.
جزای جنایت تان را خداوند نصیب تان میکند ان شاءالله

>>>   هرگاه فرزندان وطن مزدور بیگانه شدند واز عقل واندیشه کار نگرفتند سرانجام تباه می شوندبعد ازاینکه وطنداران خودشان راهم تباه ساختند.
شیوا

>>>   خود تان را بلا به پس خداوند ال و عیال تان را تباه کند و در جوی خون غرق کند که ما مردم بی دفاع را غرق کردید برویید آتش دوزخ را برای دیگران تان گرم تر کنید

>>>   عاقبت جهل بلای جان خود انسان می شود گاهی با انتحار خود و گاهی جنگ با هم فکر خود. خدا عذاب دنیا و اخرت را برای آنها ارزانی دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است