جیلانی پوپل از سمت خود استعفا داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۳    ۱۳۹۴/۹/۲۲ کد خبر: 107951 منبع: پرینت

رییس اداره ارگان های محلی از سمت خود استعفا داد و به آمریکا رفت.

در خبرهایی از کاخ ریاست جمهوری آمده است، جیلانی پوپل پیرامون کدام موضوع با رییس جمهور گفتگو کرد و استعفای خود را به اشرف غنی تقدیم و به آمریکا رفته است.

گفته می شود سلام رحیمی رییس دفتر اشرف غنی به حیث وزیر مالیه و اکلیل حکیمی وزیر فعلی مالیه به حیث رییس دفتر اشرف غنی گماشته خواهد شد.

از جانب دیگر در صورت پذیرفتن استعفای جیلانی پوپل اکرم خپلواک مشاور سیاسی رییس جمهور به حیث رییس عمومی ارگان های محل تعیین خواهد شد.

همچنان گفته می شود که اگر مساله جیلانی پوپل با رییس جمهور رفع نشود، معصوم استانکزی به حیث رییس امنیت ملی به مجلس معرفی می شود.

احتمال تغییرات در سطوح دیگر حکومت نیز متصور است.

فرزان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به امریکا برای شکایت رفته است یا خانه خودش؟؟؟؟؟

>>>   همین خپلواک مدتها قبل گفته بود که رئیس ارگان های محل میشود

>>>   حالا نبیل را رئیس ارگان های محل بسازد

>>>   جیلا نی پو پل .... طی یک سا ل میلیو نها دالر از تقرر والیها به دست اورد که در ظرف شویی و سگ شویی و کمود پا کی در امریکا طی یک قرن بد ست اورده نمیتوا نست به همین دلیل استعفی کرد و گریخت تا از ان پو لها با فا میل خود شراب و کبا ب بزند .
خو شحا ل لغما نی

>>>   >>>> آفرین به غنی گگ گرگ را چاپان گوسفند میسازد هیچ شک نیست که همین کار را نکند خدا لعنت کند خداوند هیچ طرف مردم افغانستان سی نمیکند خدا یا به داد همین مردم مظلوم برس که چه کند چه خواهد شد به سر این مردم مظلوم

>>>   میلیون میلیون دالرها را زد به جیب و چمدانها را بسته حالا دیگه امریکا و ادامه زندگانی - بیخیال افغانستان ما جیب هایمان را پر کردیم حالا وقت صفا است با دالرها - کجایی امریکا ؟ بوی امریکا میاد

>>>   حکومتی به این فساد و کثافت در هیچ گوشهٔ دنیا وجود ندارد. دیوانهٔ دوم جهان باید از خجالت آب شده به زمین فرو رود. ولی چون او دیوانه است، بی غیرتی برایش ننگ نیست.

گلداد

>>>   هرکس که تابیعیت امریکا را دارد در این کشور مقام بلند را بدست می آورد. وقتی که تمام بیت المال و مال مردم را اختلاس و دزدی کرد به خانه خود امریکا می رود. امریکا به 60 کارمند ریاست جمهوری در دفتر اشرف غنی ویزه داده است. ملت باید هوشیار باشد که داعش در کابل سبز نکند

>>>   حالی خو جیلانی جان در بدل تعیین هر والی یک لک دالر را بدست نمی آرد و ثروتش هم در وضعیت خوب قرار دارد ازینرو دیگر نیاز مالی ندارد که به کله خرابی های رئیس جمهور صبر کند حالی خودش یک سرمایه دار است و به اصلاح tycoon است دیگه. وای به حال ملت ما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است