مجوز ورود عرب ها از كابل صادر شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۴/۹/۲۲ کد خبر: 107944 منبع: پرینت

طیاره تجهیزات شکارچیان قطری با دستور احمد ضیاء مسعود در میدان هوای هرات نشست کرده است!

اين اتفاق سه هفته پيش افتاده و از آنجا كه فضای هوايی هرات هنوز به دست ايتاليايی ها است، مسوولان فرودگاه هرات هيچ نقشی در اين مورد نداشته اند.

خبرنگاری كه از درون برج مراقبت آگاهی كامل دارد به مسعود حسینی "خبرنگار در کابل " گفته سرنشينان هواپيما با موترهاي لوكسی كه آورده اند توقيف شده بودند. يک شهروند پاكستان هم در بين سرنشينان بوده است كه از جانب نيروهاي امنيتی افغانستان دستگير شده بود!

كار تمام خدمه فرودگاه غيرنظامی هرات به حالت تعليق درآمد و در حالی كه مجوز ورود اين عرب ها از كابل صادر شده است.

بخشی از تصامیم سران حکومت وحدت ملی

ناهید فرید


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   احمد ضیا مسعود هرکاری را به نفع شخصی اش انجام میدهد با این عرب های ترورست چی ربطی دارد؟ ازینطریق داغش را اکمال میکند؟؟نه که ستون پنجم است؟؟؟

>>>   ...های خوش خدمت در طول چندین دهه، خاک خود را، معادن کشور خود را و حتی حیات وحش مملکت خود را به باداران پاکستانی، عربی و غربی خود پیشکش کرده اند بناء از بقایای ...ها هیچ کاری دور از تصور نیست !

>>>   هر چند خود اقای مسعود انسان خوبی بود اما برادرش در فساد واقعا از دوستان پشتون خود عقب نمانده است و فقط با این کارها نام نیک برادر را خراب میکند,امیدوارم اگر اصلاح شدنی است زودتر اصلاح شود و غیر ان زودتر رنگش از دنیای پر نیرنگ سیاست افغانستان گم شود.

>>>   همین عربها طالبان و القاعده و داعش را بوجود آوردند - افغانستان را همین ها سرزمین سوخته کردند - عرب را نه در کار دین و نه در کار دنیا هیچ خصلت نیکو نیافتم آنان مثل مرغان آواره و جانوران گزنده می مانند

>>>   این کار آغای احمد ضیاء نتیجه عدم حکومت داری خوب است. حکومت داری خوب دریک برداشت کلی به کفیت و نحوه انجام و ظیفه مسئولان ادارات تاکید می کند. حکومت داری خوب عبارت از انجام وظایف حکومت به شیوه ای عاری از فساد ، تبعیض و در چار چوب قوانین موجود دریک کشور حکومت داری خوب عبارت است از رعایت شفافیت ، پاسخگویی و برابری در فرایند برآورده کردن نیاز های مردم.
وطندار

>>>   احمد ضیاء " احمدزی " لکه سیاه وننگین برجبین خانواده زنده یاد احمد شاه " مسعود " بزرگ است ، او که با استفاده از نام و شهرت نیک قهرمان ملی احمد شاه مسعود به مسند چوکی و قدرت تکیه زده است ، قبلآ نیز روابط تنگاتنگی با خلیل الله فروزی داشت و یکبار از زبان خلیل الله فروزی شنیده بودم که گفته بود ( بجزء از عبدالقدیر" فطرت " ریس سابق بانک مرکزی دیگران همه در خانه من در شهر دوبی کشور امارت رفت و آمد داشته اند.احمدضیا نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور حکومت داری خوب دو ونیم میلیون دالر در قرار داد ساخت شهرک هوشمند خلیل الله فیروزی رشوه دریافت کرده اند.

>>>   اغای احمد ضیاء بی تحصیل دانشگاهی مقاله حاضر درباره رابطه بین حقوق بشر و توسعه پایدار با حکومت داری خوب می باشد. برای بررسی بهتر و بیشتر مفهوم حکومت داری خوب ابتدا لازم است نگاهی اجمالی به ویژگی‌های حکومت داری خوب داشته باشیم. بهترین سند برای برشمردن ویژگی‌های حکومت داری خوب اسناد برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار است که در 1997 میلادی منتشر شده است در این سند از 9 ویژگی اساسی برای حکومت داری خوب نام برده شده است.

>>>   این حکومت وحشت ملی است. ....؟!؟!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است