ماموریت اصلی رحمت‌الله نبیل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۴/۹/۲۲ کد خبر: 107926 منبع: پرینت

در مدت پنج سالِ گذشته، نبیل بیشتر از این که برای خودش یک چهره‌ «قهرمان مجازی» ساخت، چیزی دیگری برای امنیت و آرامش کشور فراهم نتوانست. او پنج سال در راس اداره‌ ای بود که مغر امنیت و اطلاعات یک کشور است. این اداره بیشترین امکانات مالی و پیشرفته‌ترین امکانات اطلاعاتی و تجسسی را در اختیار دارد.

اما متاسفانه آقای رحمت‌الله نبیل بجز از این‌که، در مدتِ ماموریت اش، از خود قهرمانِ قصه‌های فیسبوکی در ذهن مردم ایجاد کرده و مهارت‌اش را در تعقیب صفحات اینترنتی بالا برد، از دیگر مهارت‌های وظیفه و ماموریت اش دور ماند.

او با توصیه‌های حامدکرزی، « پیر خدعه و نیرنگ» تلاش کرد در ستیز و تبلیغ علیه پاکستان قرار گرفته و در میان مردم احساسات خلق کند. او به عنوان رییس امنیت ملی، فراموش کرده بود که وظیفه‌اش با احمدسعیدی و بشیر بیژن که در تلویزیون‌ها پاکستان را دشنام می‌دهند فرق دارد.

نبیل که مهم‌ترین وظیفه‌اش تعقیب فعالان شبکه‌های اجتماعی و جوسازی برای کارهای کوچک‌اش در این شبکه ها و رسانه‌ها بود، بیشترین ترس را نسبت به انتقاد از امنیت ملی در میان شبکه‌های مدنی و رسانه‌ ای ایجاد کرده بود.

اکنون که امنیت ملی، از چنگِ این قهرمان مجازی در رفته است، امیدوارم به وظایف اصلی‌اش که همان تعقیب و تجسس در امور امنیت است مصروف گردد.


مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اولا این زیاست امنیت ملی نیست چون کمپنی خصوصی امنیتی مربوط یک ودو ولایت است مثلا پنجشیر ووردک تعداد کمی بدخشی وتعداد افراد بی مسلک وبی انگیزه به فرمایش وکلای بی مسئولیت ، جنگ سالاران ، تنظیم سمت وقوم درانجا جابجاشده اند واینها خود شان در انتطاف سرقت های مسلحانه تقلب دسیسه بازی سهم دارند واکثریت اخبار که نشر میکنند 50 فیصد آن دروغ است

>>>   نبیل که مهم‌ترین وظیفه‌اش را تعقیب نکرد بلکه برای باداران خود(امریکا وپاکستان ) فعالیت کرد
افغانستان وطنم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است