وزارت انرژی: قراردادهای غیر معیاری پایان می یابد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۴/۹/۲۲ کد خبر: 107906 منبع: پرینت

علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب در پیوند به بهبود کار در ساخت بند شاه و عروس گفت: وزارت یک ماه به کمپانی سازنده این بند فرصت می دهد تا خود را با معیارهای قانونی و زمان بندی قرار داد عیار سازد، در غیر آن وزارت عزم پایان دادن به قراردادی های غیر معیاری را دارد.

وزارت انرژی و آب در نشست ویژه ای روی بند شاه و عروس با متخصصان بندسازی این وزارت مذاکره نموده راهکارهای تخصصی را برای سرعت بخشیدن به کار بند شاه و عروس به بحث گرفت.

در این مباحثه محترم علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب کشور گفت: گزینه های مختلف برای بهبود در ساخت بند شاه و عروس روی میز است.

سایر متخصصان بندسازی در این نشست گفتند: قاطعیت کمپانی برای بهبود چندان قابل احساس نیست، آنان به تعداد زیادی از مستندات و مسایل اشاره کردند که عملکرد شرکت با معیارهای قرارداد سازگار نبوده است.

وزیر انرژی و آب به تاثیرات ساخت بند شاه و عروس روی جامعه اشاره نمود و تاکید کرد که مردم برای دولت افغانستان بسیار جایگاه مهمی دارند چون تاثیرات اقتصادی، آبیاری و تنظیم آب همه رابطه مستقیم به مستفید شوندگان و مردم دارد.

سپس محترم عثمانی با اشاره به فرصت دهی برای کمپنی گفت؛ یک ماه پیش روی فرصت قابل ملاحظه ای است تا خود را با معیارهای قرارداد برابر سازد و تغییراتی در روش کاری کمپنی در اثر رفتار های علمی و تخصصی وزارت ایجاد شود.

همچنان وزیر انرژی و آب یک بار دیگر بر عزم جدی این وزارت روی اتخاذ تصمیم های تعیین کننده تاکید نموده یاد آور شد این وزارت آماده است با قراردادی هایی که به درستی کار نکنند برخورد جدی کند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است