پنج کشته در حمله جنگنده های عربستان به یمن
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۸    ۱۳۹۴/۹/۲۱ کد خبر: 107884 منبع: پرینت

جنگنده بمب افکن های عربستان روز شنبه بندر خوخه در استان حدیده یمن را هدف قرار دادند که بر اثر این حمله پنج نفر کشته و شماری نیز زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن، در این حمله، جنگنده های عربستانی، صیادان این بندر را هدف قرار دادند. جنگنده بمب افکن های عربستان همچنین شهرستان کشر در استان حجه را بمباران کردند، که تلفات جانی نداشت.

از سوی دیگر خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گزارش داد، ارتش و نیروهای مردمی یمن چند مقر نظامی نیروهای عربستانی را در نجران عربستان هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند که بر اثر آن شماری از نیروهای عربستانی کشته و انبار مهات آنها به آتش کشیده شد.

همچنین یک فروند جنگنده اف-16 عربستان به هنگام فرود در پایگاه العند در استان «لحج» واقع در شمال شهر عدن در جنوب یمن با زمین برخورد کرد ویکی از موشک های آن منفجر شد.

در همین حال، ناوچه متجاوزان عربستان توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن منهدم شد.

عربستان ششم فروردین ماه سال جاری با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت به این کشور حمله کرده است.
از زمان آغاز حملات عربستان به یمن بیش از هفت هزار و 500 نفر کشته و بیش از 14 هزار نفر زخمی شده اند. همچنین عربستان با استفاده از تسلیحات سنگین، تاسیسات و زیرساخت های یمن را تخریب کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حقوق بشر یعنی این است که با طیاره های جنگنده چند میلیون دالری بمب بریزند سر مردم بی دفاع و فقیر یمن زیرا یک کشوری میخواهد استقلال داشته باشد می خواهد مستقل باشد - این طیاره های جنگی اف - ۱۶ هر کدام ۱۸ میلیون دالر قیمت دارد حالا مردم یمن باید با کلاشینکف اینها را بزنند عجب عدالتی است امروز دنیا .
سازمان ملل هم که با آن مترسک کره جنوبی یعنی بان کی مون که دبیر کل سازمان ملل است خفه خون گرفته , بی کفایت ترین و بی لیاقت ترین دیبر کل سازمان ملل در طول تاریخ این سازمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است