ناصری: حکومت کرزی یک مثلث شوم و دروغگو بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۴/۹/۲۱ کد خبر: 107864 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، صبح امروز غلام حسین ناصری نماینده سابق مجلس در خانه ملت با اشاره به پروژه گردن دیوال گفت: این پروژه از زمان مرحوم سردار داوود شهید تا امروز و خصوصا در عصر حکومت جدید و بعد سقوط حکومت طالبان و در دو دوره حکومت مثلث شوم آقای کرزی که به مردم افغانستان دروغ گفته است ادامه دارد.

آقای ناصری خطاب به وکلای مجلس افزود: در دو دروه کابینه، حامد کرزی رییس جمهور حکومت مثلث شوم که همه می فهمند، فقط برای رآی گرفتن از مردم افغانستان از این پروژه با شد و مد تعریف می کرد.

حکومت جدید نیز هر دو تیم آن و هر وزیری که برای اخذ رای می آمدند در وزارت فوائد عامه و همچنین سران حکومت کنونی هم هر جایی می گفتند که ما این زندان طبیعی، این جغرافیای طبیعی را میشکنیم همه اش دروغ بود.

وی خطاب به رییس مجلس گفت جناب رییس کار به جایی رسیده که این سرک از منطقه پل افغان ها تا منطقه پل بند شوی موتر های پنجاب، ورس، بامیان حتی مناطق جرقه برجگی که از این مسیر می آیند دیگر جرئت نمی کنند که از این مسیر عبور کنند.
به دلیل اینکه خاک ها کنار رفته و سنگ های کلان برآمده که هر روز موتر ها دچار عوارض می شوند به عنوان مثال قبلا موتر هایی که از مسیر ورس و پنجاب می آمدند شب به مقصد کابل می رسید اما با کمال تاسف اکنون موتر ها در کوتل ملا یعقوب شب را توقف می کنند و تعدادی هم دچار عوارض شده و در منطقه سیاه خاک توقف می کنند وی گفت به خاطر بهبودی این منطقه خود نیز با تعدادی همراه در وزارت فوائد عامه مراجعه کردیم و گفتیم وزیر صاحب اگر سرک را پخته نمی کنید یک لودر بفرستید تا سنگ ها از مسیر برداشته شود.

آقای ناصری گفت طی 45 روز دو مرتبه مراجع کردیم حال از شما جناب رییس خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی شود تا حداقل کمی از این دروغگویی های حکومت کاسته شود.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از اشزف غنی وکابینه اش از کرزی بدتر است
وطندوست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است