جابجایی 70 خانواده داعشی در ولایت بغلان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۴/۹/۲۱ کد خبر: 107862 منبع: پرینت

به تازگی 70 خانواده عضوگروه داعش در بغلان جابجا شده اند.

یک عضو شورای ولایت بغلان می گوید: ده ها عضو گروه داعش همراه با خانواده های خود در تنگه مورچ ولسوالی برکه اقامت گزیده اند.

وی افزود: به تازگی 70 خانوده داعشی دراین منطقه جابجا شده اند که به زبان عربی و ازبک سخن می گویند.

گفته می شود این منطقه قبلا محل حضور و تمرکز طالبان بوده است اما مقام های طالبان گفته اند که حدود 2 ماه است طالبان این منطقه را ترک کردند و داعش جایگرین آنان شده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در این وطن هر کار امکان دارد شکی نیست

>>>   همه شان تحت نظارت و سازماندهی خائن ملی اوغانستان و مزدور پاکستان یعنی کلاب جنل که با اتفاقیه خائنانه دند غوری ولایت بغلان میباشد . این وزارت باید منحل و کلاب جنگل و حامی آن کلمرغ مغز گندیده به حلقه اعدام کشانده شوند.

>>>   اگرحكومت واقعن در مبارزه با تروريست ها صداقت دارد ودر پياده كردن نقشهء بيگانه هادر پروژهء انتقال داعش به كشور هاي آسياي ميانه ونا امن سازي شمال دست نه دارد، بايد در أسرع وقت هنوز كه تعداد اين تروريست ها كم است وريشه هاي خود را درين مناطق محكم نه كرده اند، هرچه زود تر در نطفه خنثيٰ سازد.

>>>   شمازنده نیستین که به این راحتی داعش وطالب ازبکستانی چچینی عرب وخرواسب سگ به این راحتی جابجا میشودآنوقت آمار دقیق هم میدین که چندخانواده داعش جابجا شده جای تآسف است آنوقت ادعا میکنیم پوزه انگلیس وروس را بخاک مالیدیم اماچندتا داعش رانمی تونیم ازکشور بیرون کنیم-خندار است؟!!!

>>>   این چچنی ها خیلی انسانهای خطرناک هستند که از هیچ رحم و مروت زاده نشدن , بقیه شان که پیشکش در مورد عربها هم که عرب را نه در کار دین و نه در کار دنیا هیچ خصلت نیکو نیافتم آنان مثل مرغان آواره و جانوران گزنده هستند .
عبدالله - کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است