شهادت ۳ فلسطینی در درگیری های جمعه خشم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۴/۹/۲۱ کد خبر: 107847 منبع: پرینت

سه شهروند فلسطینی در درگیری های شدید جمعه خشم در کرانه باختری و نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد دو شهروند فلسطینی ساکن الخلیل واقع در کرانه باختری و دو یک شهروند ساکن اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه، توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

منابع پژشکی فلسطین همچنین اعلام کردند ۶۸ شهروند نیز در درگیری های نوار غزه زخمی شدند. بر این اساس کانون درگیری های در نوار غزه منطقه گذرگاه بیت حانون واقع در شمال، منطقه الفراحین در جنوب، اردوگاه البریج و پایگاه ناحل عوز در شرق غزه بوده است.

کرانه باختری اشغالی و نوار غزه روز جمعه در ادامه انتفاضه سوم فلسطینیان، شاهد درگیری های شدید میان شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیست بود.

از سوی دیگر هزاران نفر از طرفداران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیست و هشتمین سالروز تاسیس این جنبش در مناطق مختلف نوار غزه راهپیمایی کردند.

منابع محلی اعلام کردند، راهپیمایی گسترده از مناطق شمالی نوار غزه، خان یونس و جنوب رفح شروع شد و هزاران نفر از شهروندان فلسطینی از جمله رهبران و نمایندگان جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین در این راهپیمایی شرکت کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با در درست گرفتن پرچم حماس، درحمایت از قدس اشغالی و انتفاضه سوم شعار دادند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است