استقرار 200 بمب هسته ای آمریکا در 5 کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۷    ۱۳۹۴/۹/۲۱ کد خبر: 107845 منبع: پرینت

وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که آمریکا نزدیک به 200 بمب هسته ای خود را در بلژیک، ایتالیا، هلند، آلمان و ترکیه مستقر کرده است.

سایت "اسپوتنیک" روسیه روز جمعه به نقل از "سرگی شویگو" تأکید کرد: هواپیماهای ناتو در کشورهای منطقه بالکان، لهستان و رومانی اخیراً 8 برابر و نیروهایش 13 برابر افزایش یافته است.

اخباری نیز چند ماه پیش درباره استقرار بمب های هسته ای جدید آمریکا در یکی از پایگاه های ارتش آلمان منتشر شده بود.

توماش شاتکوسکی معاون وزیر دفاع لهستان نیز چند روز پیش اعلام کرد که وزارتخانه اش درپی درخواست کردن از ناتو برای مستقر کردن بمب های هسته ای آمریکا در کشورش است.

وزارت امور خارجه روسیه اخیراً اعلام کرد که سازمان ناتو باید هر چه زودتر برنامه مستقر کردن بمب های هسته ای آمریکا در کشورهای غیرهسته ای این سازمان را متوقف کند زیرا این امر نقض صریح معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای است.

فقط آمریکا، بریتانیا و فرانسه در میان 28 عضو ناتو دارای بمب هسته ای هستند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رژیم ظالم و بیرحم امریکا جنایتکار و زورگوست و به کدام قراردادی احترام ندارد و هرکار بخواهد میکند و هرکه را بخواهد می کشد و هرجا را بخواهد بمبارد می کند و طلبکار هم میشود ! (BBC باشرف !! هم میگوید امریکا و انگلیس عقب حقوق بشرند !!_ میلیونها کشته بدست امریکا در عراق و افغانستان و لیبیا و سوریه و یمن و صومال و بحرین را نمی بیند)

>>>   دقیقا تمام کشورهایی هستند که کاملا نوکر آمریکایی ها هستند و غلام حلقه به گوش امریکا هستند , هلند و بلژیک با طرح مارشال آمریکایی ها بعد از جنگ جهانی دوم آباد شد , آلمان با سرمایه آمریکایی ها و کار ترک ها آباد شد , ترکیه هم با پول آمریکایی ها آباد شد , ایتالیا کاملا تحت نظارت آمریکایی ها است

>>>   جهان به هیچ عنوان نگران بمبهای اتمی امریکا نیست و همه جهان خفه خون شدند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است