جنرال اندرابی سرپرست ریاست امنیت ملی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۳    ۱۳۹۴/۹/۲۰ کد خبر: 107834 منبع: پرینت

تورن جنرال محمد مسعود اندرابی معاون اوپراتیفی ریاست عمومی امنیت ملی به عنوان سرپرست ریاست امنیت ملی افغانستان معرفی شد.
وی فارغ التحصیل رشته مدیریت و تکنالوژی معلوماتی می باشد.

جنرال اندرابی به زبان های ملی، عربی، اردو و انگلیسی آشنایی دارد و متولد ولسوالی اندراب ولایت بغلان می باشد.

محمد مسعود اندرابی بعد از اتمام تحصیلات عالی، در نهاد های ملی و بین المللی در پُست های مختلف ایفای وظیفه نمود. وی برای مدت هفت سال در دفتر انکشافی سازمان ملل متحد بحیث مسؤول برنامه های انکشافی برای افغانستان بود.

محمد مسعود اندرابی در سطوح رهبری ریاست عمومی امنیت ملی ایفای وظیفه نموده و از دو سال بدینسو بحیث معاون اوپراتیفی ریاست عمومی امنیت ملی بکار مشغول است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هموطنان عزیز!
ایا از خود سوال کرده اید که این همه سرپرست و سرپرست بازی
یعنی چه؟ حقیقت این است مرد متفکر به خیال خودش میخواهد
یک تنه یک تنه همه امور مملکت در اختیار ودر صلاحیت خود
داشته باشد .بیچاره مریضی خود محوری و خودبینی وخود پرستی
پیدا کرده شاید داستان استادان زنده گی گورکی خوانده باشید
رهبری که مانند کاکای ( غنی) میخواست همه کاره معلم .بنا.
موسیقیدان .رقاصه خلاصه همه چیز وهمه کاره باشد وملت را
در چنگ دیکتاتوری خودش داشته باشد این سرپرست بازی
اقای غنی هم دست انداختن در همه کار ها وهمه امور است
ملت باید بیدار شده واو را به جایگاه اصلی اش برگردانند و
خود را از شرش خلاص کنند.
کریم از همبورگ

>>>   سرزپرست جدید باید این ریاست را که فعلا شباهت به یک کمپنی خصوصی از یک و دو ولایت دارد به ارگان ملی تبدیل کند
رئیس جمهور باید این ارگان را یک تصفیه کند چون درینجا تعداد دسیسه بازان اختطاف گران جابجاشده که صد مرتبه بدتر از طالبان هستند واز همین رو این اداره همیشه ناکام بوده وهست اخبار که درمورد دستگیری وکشف ترورستان میدهد شصت فیصد آن دروغ است افرادی که بنام امنیت ملی جابجاشده اند همه به اساس وساطت وکلای کمیشن کار وزرا جنگ سالارها وتنظیم ها سمت وقوم درین ارگان نصب شده اند اینها بعضا خودشان مصروف اختطاف سرقت ودسیسه بازی هستند .درین ارگان کسانی وجود دارند که با مافیای وزارت داخله ارتباط دارند واینها با تفاهم یک دیگر به امید بدست آوردن پول حرام چوکی ورتبه برای مردم دسیسه های خیلی خطر ناک میسازند حتی کسانی هستند که دزدی میکنند وبنام شما ختم میکنند مواد انفجاریه جابجا میکنند وبه نام شما ختم میکنند در محل زندگی شما داخل تلویزیون ها وسایر وسایل کمره های خیلی کوچک جابجا میکنند که تصویر وصدا را ثبت میکند ، از هیچ عمل ناروا روگردان نیستند تا بتوانند برای شما دسیسه را تکمیل سازند وبه نام شما ختم نمایند مصروفیت اصلی ایها همین است ، با اینحال دست پاکستانی ها آزاد است هرچه خواسته باشند انجام میدهند یک هیئت باید حساب پول های حرام که تعدادی از مقامات رهبری این ارگان ناکام جمع نموده اند را باید ازینها بگیرد ارتباطات اینهارا با کمپنی های خصوصی داخلی وخارجی را معلوم سازد این اداره را براستی ملی بسازد که فعلا یک کمپنی خصوصی از یک ودو ولایت است پول های را که اینها مصرف میکنند باید دقیق حکومت ازان معلومات داشته باشد تا مانند پول های مصرف شده شورای صلح دروغی به باد نرود افراد ارتباطی پاکستانی هارا ازین اداره خارج سازد

>>>   ســــــــــرپـرست جدید باید این اداره را از انحــصـــار یک و دو ولایت رها سازد وتصفیه کند آیا از تمام ولایات کشور یکسان پرسونل جذب شده یا از یک ولایت 70 فیصد جذب شده ؟؟ همچنان تعداد افراد دزد و دسیسه باز را درکنترول خود در آورد ، مثلا در یک اداره رسمی چند تن خادیست های گنهکار سابقه با همکاری دوسه امنیتی بی تجربه جدید موتر های شخصی مامورین را سرقت میکنند وهدف شان از سرقت ختم نمودن این دسیسه به پای کس دیگر است ،
ر

>>>   موفقیت اندرابی صا حب را از خداوند بزرگ میخواهم امید وارم جلو تمام هراس افگنان که از خاک پاکستان وارد این سر زمین شیران می شود گرفته شود وسر نگون شوند تمام ملت همرای شما سیاست مداران در مقابل پاکستانی های دال خور است با شجاعت و مردانه وار در مقابل این چوچهای انگلیس و امریکا مقابله کنی
کامیاب باشید اندرابی صا حب
والسلام کابلی

>>>   زنده باد اندرابی عزیز به امید موفقیت و خدمت به کشور

>>>   آیا از نفرات رییس اجراییه است ؟

>>>   این مزاحم بوده است بزرگش میکنند تاخوب مورد هدف قرار بگیرد

>>>   آقای اندرآبی در کار هایت موفق باشی امید وار هستم که طالبان وطالب پروران را از ریشه نابود بسازید
بغلانی

>>>   تاجائیکه من شخصی مسعودرامیشناسم شخص نیست که این یپست رابه خوبی به پیش ببردچراکه دراین پست آدم قاطع وبیداربکاراست. مانند روئسای سابق این ریاست. وجالب اینکه آقای مسعودتاهشت سال قبل که من دیده بودم دردفاترخارجی ایفای وظیفه مینمود. چطورشدکه دراین مدت هشت سال به رتبه تورن جنرالی برسد. ازاین معلوم میشودکه دولت ع وغ هیچ دولت نیست که یک ادم را که اصلأ رشته نظامی درس نخوانده باشداو را به این زودی رتبه تورنجنرالی داده شود.چه شد آن شعار ع وغ بخاطر مبارزه علیه فساد اداری. آیااین فساد اداری نیست که یک شخص که نظامی نباشددرظرف هشت سال به رتبه تورنجنرالی برسداگربه اساس روابط به او این رتبه داده شده باشد امکان دارد چراکه تخلص اشت اندرابی است . صرف همین تخلص اش کافی است برای رسیدن به قدرت. دوستان این موضوعات رانه ازنگاه کدام خصومت ویاکینه بلکه ازنگاه این که این پست به این شخص خیلی بلنداست. نخواهدکه درپیش برد این پست آماده باشد. اگرنه من اقای مسعودوفامیل اش راازنزدیک میشناسم شخص بسیارخوب واجتماعی است . ازنگاه شخصیت وفامیل ودرجه تحصیل اش میشودبالایش حساب کرد. صرف موضوع راکه دربالانوشته ام ازلحاظ وظیفه ومسوولیت های است که برایش سپرده شده است.

>>>   مهم این است که افراد متعهد و باورمند به استقلال و حاکمبت ملی در راس امور و گرداننده امور باشند و اجرای امور را به عهده داشته باشند. نه اینکه مثل حلوا بخشی یکی از این ولایت و یکی از آن ولایت.
بسیار واضح است که پاکستان در کدام ولایات به چه اندازه نفوذ دارد. و بقیه مردم منطقه و یا همان ولایت را که تحت اداره و نفوذ شان نیست توسط افراد نوکر خود همچو طالبان، داعش و یا شبکه جنایتکار حقانی تهدید به مرگ میکنند و آنها را مجبور میسازند یا با دولت کار نکنند و یا بحیث جاسوس به آنها خدمت کنند.
پس کدام عقل سلیم حکُم میکند اداره امنیت کشور به همچو اشخاص سپرده شود؟
مگر فراموش میشود پولیس ها و سربازانیکه نفوذی های طالبان و پاکستان بودند و چندین تن از همکاران خود و در مواقعی معلمین خارجی را ناجوانمردانه هدف قرار دادند؟ این ها از کدام ولایات بودند؟
اگر احساس دارید بسار ساده موضوعات را نبینید. باید همه جانبه فکر کنید. مشکلات را ریشه یابی کنید.
اگر متعصب هستید بهتر است مردانه پیشنهاد کنید تا پاکستان یک طالب پنجابی را گورنر برای تان انتخاب کند و گوش ما مردم هم آرام شود.
سعید از پنجشیر

>>>   آقای اندرابی ازمدیرت کردن ضعیف است
بغلانی

>>>   تا حال نمیدانیم اندرابی صاحب چی برنامه در مورد نابودی هرس افگنان داردند معلو م شود که واکنش جناب عالی در برابر این پدیده نا پاک " خاک فروشهان و غلامان اجنبی چی است
والسلام کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است