شیر خانه، روباه میدان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۳    ۱۳۹۴/۹/۱۹ کد خبر: 107819 منبع: پرینت

دنیا و منطقه همه می دانند که تروریست ها در کجا تربیت و تجهیز می شوند و هیچ نیازی هم به ارایه اسناد و مدارک ندارد.

رهبران حکومت افغانستان در کابل هر ازگاهی گلو پاره می کنند که پاکستان حامی بزرگ و پناهگاه اصلی هراس افکنان است.

اشرف غنی اما امروز در کنفرانس کشور های قلب آسیا می گوید: باید روشن شود که پناهگاه تروریستان کجاست و از جانب که تمویل و تجهیز می شوند.

این سخنان رییس جمهور در واقع جنایات پاکستان را تبرعه می کند و گره حل مشکلات سیاسی و امنیتی افغانستان را کورتر و دشوار می سازد.

رییس جمهور افغانستان باید جرات به خرج می داد و از پاکستانی ها می خواست که به حمایت از طالبان و سایر سازمان های تروریستی در خاک خویش پایان دهند.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشر ف غنی ریس جمهور که خود خواه و بلند پرواز است با پذیرای گرم وفریبنده پاکستان وفیر چند گلوله توپ همه خیانت های پاکستان در سخنان قبلی خود را فراموش کرد پاکستان جناب اشرف غنی و حنیف اتمر مشاور امنیت ملی اش را در حشرت وجاطلبی شان مصروف ساختند ودر قندهار انتحاری های طالبان ترورستان پرورده های شان را روانه کردند وده ها مردم ملکی ونظامی ما را کشتند وفیر های توپ هم بگفته اقای نبیل شادی وسرور شان از قتل وقتال مردم ما وویرانی زیاد در کشور ما بو نه از پذیری پاکستان

>>>   ما عبدالله را روان میکردیم ولی ترسیدیم که در بین مجلس لب سرین را از جیب نکشد ولبها را سرخ نکند مثل مجلس شورای ملل متحد که برای چوکی های خالی سخنرانی میکرد.

>>>   تا زمانیکه جاسوسان وخاینین بطرف پاکستان نظر مثبت داشته باشند واز جاسوسی وغلامی خود را خلاص نکنند و خواهان حکومت دست نشانده پاکستان در افغانستان در سر داشته باشند گرچه این ارمان شان با خودشان یکجا دفن کور میگردد ولی مشکلات را بمردم پیش میکند چنانیکه امروز ما نسبت به عمل جا سوسان پاکستان داخل نظام و حرکت های نظامی پاکستان زیر نام طالبان افغانستانی بسا مشکلات را ببار اورده است اما من معتقد هستم که بیاری خدا وهمت والای مردم ما پاکستان با جاسوسان شان یکجا بساط ودست اندازی های شان گرفته خواهد شد وهمه دشمنان مردم وطن ما روسیه وشرمنده خواهند گردیدند ابر قدرت های جهان که در ارمان قپیدن افغانستان و حکومت دست نشانده شان تباه وتاراج شدند این پاکستان غلام صفت خو هرگز موفق گرفتن افغانستان وحکومت دست نشانده شان بنام طالبان شده نمیتواند وتجزیه وهم پاشی پاکستان در این دست درازی شان در افغنستان حتمی وحتمی است انشاالله .

>>>   اشرف غنی را روان کردی که به مثل روبا قوله بکشد (چیغ )
بزند رقم بزدل ها

>>>   قله کشیدن شیر پنجشیر شما هم معلوم شد مانند روبایی ماده کوه را پشت خود چپه کرد. این ارمان هارا به ګور خواهید برد چور نماید چون پیشه اصلی تان چور و چپاول است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است