سر در گریبان خود کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۲    ۱۳۹۴/۹/۱۹ کد خبر: 107814 منبع: پرینت

چرا این اندازه از نام بردن اقوام در افغانستان ترس وجود دارد؟

چرا وقتی من می گویم افغان بودن را نمی پذیرم، شمشیرها را از نیام می کشند یک سره لعن و نفرین و دشنام نثار ام می کنند؟ من تنها احترام را می شناسم، تاجیک بد را هم بد می گویم، نام بردن و ذکر و یاد جنایات، و وحشی گری های جنایت کاران ربطی به قوم پرستی ندارد.

سر در گریبان خود کنید.

نترسید بگذارید مردم هرچه را خوش دارند و دوست دارند انتخاب کنند و خود را به آن مسما کنند.

بدیل برای غیر افغان چیست؟ غیر افغان را چرا نمی پذیرید؟ چرا ما را به جاسوسی به ایران و توران متهم می کنید؟

اگر دفاع از حق و عدالت جاسوسی باشد، فکر کنم خرد تان را باخته اید...!

چرا وقتی نام افغان گرفته می شود تا ارگ ریاست جمهوری تکان می خورند و سر و پای خود را گم می کنند.

یادداشت: غیر از خدا هیچ چیزی قابل پرستش نیست، قوم پرستی آن است که بد قوم خود را هم خوب معرفی کنیم، و بدی قوم خود را پنهان کنیم...
پرسش: آیا تا هنوز کدام پشتون جنایت های پادشاهان پشتون را نقد کرده؟ نکرده! نه؟ پس آن سکوت در برابر سخن حق است قوم پرستی...!

خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این داغ و ننگ از خاطر اجداد ما است که اول با ساده دلی و بعد از خاطر سیاست ضعیف این قوم را بر خود مسلط ساخت اما حال که ما نسل جدید اقوام غیر پشتون با استفاده از علم و اگاهی در مقابل این قوم میایستیم ما را فاشیست مینامند از نظر پشتونها کسانی حق زندگی در این سرزمین را دارند که هیچ حقی از حقوق خود را طلب نکنند و مانند اجداد کم سواد ما فقط زنده ماندن را بزرگترین ارزوی خود بدانند،اما دیگر ان روزها تمام شده است مردم غیر پشتون هوشیار شده اند و بازی تفرقه اندازی شما را نمیخورند وقت اتحاد هزاره و تاجیک ،شیعه و سونی بودن را الم اختلاف میکنند و وقت اتحاد تاجیک و ازبک نژاد انها را الم اختلاف میکنند،و عزیزان در اخر انکه خداوند فرموده است که سرنوشت هیچ گروهی را تغییر نخواهد داد تا خود انان خواهان تغییر شوند،بیایید دیگر به اختلاف اندازی اشکار و نهان برخی از پشتونها نه بگوییم و دلسوزانه کشور خود را اباد کنیم،و در اخر هدف از تمام این گپها کنار گذاشتن پشتونها نیست اما گاهی اوقات لازم است تا راه خود را از افراد غافل جدا کنیم به امید انکه به غفلت خود متوجه شوند ،به امید صلح و ثبات واقعی در کشور زیبایمان.

>>>   انشاءالله وبه امید به خدای حنان ومنان اما باید حرکت کنیم تا برکت نماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است