رییس جمهور حمله تروریستی قندهار را محکوم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۶    ۱۳۹۴/۹/۱۹ کد خبر: 107799 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور از اقدام به موقع و قهرمانی و دلیری قوای امنیتی و دفاعی کشور جهت مهار حمله تروریستی به میدان هوایی قندهار و کنترل وضعیت تقدیر نمود و حمله مذکور را با شدیدترین الفاظ محکوم کرد.

رییس جمهور کشور تاثر عمیق خویش را بخاطر شهادت و زخمی شدن شماری از هموطنان ملکی در حمله تروریستی مذکور ابراز می نماید. رییس جمهور غنی گفت: تروریستان با راه اندازی این حمله که جز صدمه به مردم ملکی و بر هم زدن نظم پیامد دیگری بدنبال نداشت، یکبار دیگر زبونی شان را اثبات نمودند.

وی تاکید ورزید که قوای امنیتی و دفاعی همچنان که در گذشته پاسخ اینچنین حملات بزدلانه را داده اند، آماده هستند تا از مردم و خاک شان با قیمت خون خود دفاع کنند.

رییس جمهور کشور حملات تروریستی را خلاف تمام موازین دینی و بین المللی دانست و بر مبارزه جدی علیه گروه های دهشت افکن تاکید کرد.

وی یکبار دیگر با ابراز تاسف و تاثر عمیق نسبت به حمله تروریستی مذکور، برای شهدا جنت برین و برای بازماندگان صبر جمیل از بارگاه ایزدمنان استدعا نمود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فقط بلدند محکوم کنن..

>>>   آقای اشرف غنی احمد زی:
اینهم نتیجهٔ ملاقات و تسلیمی تو به نواز شریف بود که افغانها را به اتهام زنی نسبت به پاکستان متهم کردی ، تو شرم وحیا نداری که گفتارت در پاکستان وافغانستان متفاوت است وباز بی شرمانه به پاکستان تسلیم شدی وبالای خون هزاران افغان خاک انداخته وآنرا نادیده گرفتی!
آقای رئیس جمهور تحمیلی:
ما افغانها یک نتیجه گیری کرده ایم که پاکستان دروازهٔ صلح به افغانستان نبوده واین کشور تروریست پروربه عهد خود ، به اسلامیت خود و به انسانیت خود وفادار نیست ونخواهد بود!
ما افغانها هیچگونه توقعی ازپاکستان نداریم واین کشور مهد ترور ، رزالت ، وحشت ، خیانت ، دوروئی ، دروغ ، فریب وریا میباشد ، اگر بسیار علاقمند پاکستان هستی ، میتوانی مثل دیگر وطنفروشان چون گلب الدین ، ملاعمر کور ، ملا اختر منصورو دیگران درپاکستان زنده گی کنی ودر خدمت آی اس آی قرار داشته باشی
انجنیر صمد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است