آنگلا مرکل شخصیت سال مجله تایم شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۴/۹/۱۹ کد خبر: 107792 منبع: پرینت

مجله تایم «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان را به دلیل رهبری بحران پناهندگان در اروپا و کنترل بحران اقتصادی یونان، به عنوان شخصیت برجسته سال 2015 برگزید.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «نانسی گیبز» سردبیر مجله تایم روز چهارشنبه در بیانیه ای درباره این انتخاب، نوشت: قدرت رهبری سران کشورها زمانی سنجیده می شود که مردم قصد ندارند با آنان همراهی کنند.

به نوشته گیبز، «آنگلا مرکل به این دلیل شخصیت سال جهان است که بیش از آنچه رهبران سیاسی جرات می کنند، از کشور خود مایه می گذارد؛ مقابل ظلم و فرصت طلبی می ایستد و برای ایجاد الگویی از رهبریِ اخلاق مدار در دنیایی که با کمبود اخلاق رو به رو است، می کوشد.»

افزون بر آنگلا مرکل، هفت تن دیگر نیز به عنوان نامزدهای این عنوان برگزیده شده بودند.، 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری روسیه،، 'تراویس کالانیک' موسس و مدیرعامل موسسه فن آوری Uber CEO، 'کیتلین جنر' ورزشکار و فعالان سازمان 'بلک لایوز متر'، «دونالد ترامپ» نامزد میلیاردر جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه تروریستی داعش، از دیگر منتخبان نهایی مجله آمریکایی تایم برای معرفی به عنوان شخصیت سال بودند.

مجله تایم در پایان هر سال، شخصیت برگزیده آن سال را معرفی می کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی مسخره است , آلمان تمام مهاجران را بدون سر و صدا اخراج میکند , بعد شخصیت اول , شخصیت اول خلیفه است ابوبکر البغدادی که جهان را به گه کشیده رفته رده کارش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است