فرار ابوبکر البغدادی به لیبی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۳    ۱۳۹۴/۹/۱۹ کد خبر: 107783 منبع: پرینت

منابع خبری از فرار ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تکفیری - صهیونیستی داعش به لیبی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «اسپوتنیک»، برخی رسانه ها از فرار «ابوبکر البغدادی»، سرکرده گروه (تفکیری- صهیونیستی) داعش به لیبی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، بغدادی که اخیرا در خاک ترکیه حضور داشت، مجبور به تغییر مکان اقامت شد تا نیروهای دستگاه اطلاعات عراق او را تعقیب نکنند.

اخیرا، بر اساس برخی خبرها، بغدادی در حمله هواپیماهای عراقی به کاروان موترهای داعش زخمی شده بود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حالا خلیفه ابوبکر البغدای میرود لیبی و کشورهای شمال آفریقا را به گه می کشاند , فکر کنم تمام اثار باستانی مصر را به نابودی بکشاند - اهرام مصر که مهم‌ ترین و باشکوه ‌ترین سازه‌های بر جای مانده از تمدن مصر باستان هستند که نمادهای این تمدن نیز به شمار می‌روند.
تعداد ۱۳۸ هرم شناخته شده تا سال ۲۰۰۸ در مصر موجودند که بیشتر آن‌ها آرامگاه فرعون‌ها و شهبانوهایشان در دوره‌های دودمانی کهن و میانه هستند. مجسمه ابوالهول , غول افسانه‌های مصر باستان و اسطوره ایدیپ، مخلوطی از انسان و حیوان با پیکری از شیر، مزیّن به بال‌های عقاب و دارای سری شبیه سر زنان است. این موجود افسانه‌ای کسانی را که موفق به حل معمّای او نمی‌شدند می‌کشت و در نظر مصریان باستان مظهر آفتاب محسوب می‌شد، ابوالهول بزرگ که در مصر قرار دارد از صخره‌ای تراشیده شده است و ۲۰ متر ارتفاع و ۷۰ متر طول دارد.
کشورهای شمال آفریقا پر از اثار ارزشمند باستانی کهن است که تاریخ را در دل خود جا داده است , مصر باستانی ترین کشور جهان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است