دیدار وزیر دفاع آلمان با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۴    ۱۳۹۴/۹/۱۸ کد خبر: 107745 منبع: پرینت

اورسلا وان درلاین وزیر دفاع جمهوری فدرال آلمان با داکتر عبدالله رییس اجرایی دیدار نمود.

در این ملاقات رییس اجرایی تشریف آوری وزیردفاع آلمان را به افغانستان خیر مقدم گفت و از کمک‌ها و حضور همیشگی آلمان در افغانستان قدردانی نمود.

رییس اجرایی همچنان از اعلام اخیر آلمان برای حضور در افغانستان و ادامه کمک‌ها برای استقرار صلح و ثبات در این کشور سپاسگزاری کرد. ریيس اجرایی با اشاره به روابط دیرینه دو کشور گفت: خرسند هستیم صدمین سال برقراری روابط میان دو کشور را تجلیل می‌کنیم. امیدوار هستیم این روابط نیک و حسنه میان مردم و حکومت‌های دو کشور استحکام بیشتر یابد.

وی در ادامه صحبت‌های خویش افزود: تهدیدهای مشترکی صلح و ثبات جهانی را تهدید می‌کند. مقابله با این تهدیدها نیازمند همکاری و بذل مساعی مشترک میان کشور‌های دوست و متحد است. امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر بر مشکلات و تهدیدها پیروز شویم.

اورسلا وان درلاین وزیردفاع آلمان با تشکر از استقبال حکومت افغانستان گفت: آلمان به تامین صلح و ثبات در افغانستان متعهد است و به حضور و کمک‌های خویش به مردم و حکومت افغانستان ادامه می‌دهد.

وزیر دفاع آلمان ابراز امیدواری نمود که صلح و ثبات در کشور تحت رهبری و زعامت حکومت وحدت ملی تامین گردد و آلمان آماده است افغانستان را در جنگ علیه تروریزم و توسعه و رشد مانند گذشته کمک نماید.

در این نشست همچنان وضعیت اقتصادی٬ وضعیت نظامی، امنیتی٬‌ حکومت‌داری خوب٬ مذاکرات صلح و روابط منطقه‌ای افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است