پذيرايى پاكستان از وزير خارجه افغانستان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۴/۹/۱۸ کد خبر: 107722 منبع: پرینت

"... وقتى در ميدان هوايى بينظير بوتو پايين شديم، قبل از اين كه به موتر كاستر بالا شويم تا ما را به ترمينال انتقال دهند، دنبال سخنگوى وزارت خارجه كشور شدم تا در مورد برنامه پيشرو بپرسم اما وقتى ديدم، سخنگوى وزارت خارجه با وزير صاحب و چند تن از همراهان ديگرشان نيز در يک كاستر (كه در تصوير می بينيد) نشستند و به سالون مخصوص انتقال داده شدند، سپس يكى از مقام های وزارت خارجه پاكستان و سفير افغانستان در اسلام آباد، به حضور ايشان براى پذيرايى آمدند."

يعنى به پذيرايى وزير صاحب، هيچ كسى نيامده بود و خلاف عرف معمول دیپلوماتيک، مثل ساير مسافران عادى، توسط كاستر به سالون VIP انتقال داده بعد از آن پذيرايى شدند.

نعیم نظری

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512090640113192.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512090640111277.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عزت افغانهاباید درهمه جارمراعات شود .وزیر بفهمدکه خارجیان عزت افغانهاراپایمال می کندواومعامله گری خصوصادرخصوص حقوق مهاجران واتباع افغان می کندچه آزاردهنده است
شیوا بلخ

>>>   کاستر هم برای شان اضافه است باید برایشان مرکب بایسکیل ویا پیاده میرفتند کابلی

>>>   واقعا برای این دولت واین وزیر متاسفم هر دولتی که برای ملت خود ارزش قایل نشود چوت همایت مردم را ندارد هیچ کشوری برای آن دولت ووزیرانش ارزش قایل نمی شود بار ها ثابت شده در دوران ربانی بار ها این کار شد ودر دوران کرزی
بینام از وردک

>>>   غلط است و اشتباه است. چون در عکس هیچ وزیر خارجه افغانستان واضح دیده نمیشود. بهتر است افغانهای خود ما بر مقامات عالیه کشور ما بی احترامی نکنند. وسلام

>>>   ضعف دیپلوماتیک

>>>   دالر وکلدار که بر سر غنیگک پاش بدهد کم است چرا که هر چیزیکه پاکستان میگوید به گپهایش اجرا میکند

>>>   کاستر هم برای شان اضافه است

>>>   او خودش شنلختي کاړد پاکستاني داړد..

>>>   چون عکس وزیر صاحب خارجه کشور چه در داخل کاستر وچه در دهن درواره ان ویا روان بودن ان بطرف موتر کاستر در تصویر دیده نمیشود واضح واشکار است که حرف های نادرست ودور از حقیت در مورد وزیر صاحب خارجه گفته شده وتوطعه جهت توهین وتحقیر ان جناب وزیر خارجه بوده نه یزی دیگری این یکنوع خصلت وکار قومگرایان معتصب قوم پرست است .

>>>   این وزیر بی سویه و کودن بخاطر سهمیه قدرت و مصلحت به این مقام رسیده است. وزیر خارجه باید یک دپلومات کار کشته و با تحصیل باشد
داکتر ملک ستیز و یا کدام آدم خبره دیگر. این وزارتخانه ای شرکت سهامی دولت ع و غ آبروی مملکت را می برند. ربانی چه گل به آب داد که پسر اش کند. یگانه راه حل معضله کشور سپردن کار به اهل کار است.
شمس تمنا

>>>   نمیدانم بعد ازین همه رسوایی های جهانی بعضی دوستها حالی هم در فکر عزت افغانی اند؟ کدام عزت کدام غیرت برادر بی غیرت ترین مردم روی زمین هستیم

>>>   اين هم دسيسه قبائل ما است ، شرم آور است وزير هم أفغانستاني است ، ملا غني درست در محضر عام وطن را به پاكستان مي فروشد ، مطلبي نوشته نمي شود ولي در مقابل وزير تاجك را به الفاظ غيراخلاقي گويا در ماستر رفت وغيره بيان مي نمايند تا عيب كثافت هاي قبائلي و ميداريم هاي خود شان پنهان شود .
من در اين سفر حضور داشتم ماشين ايكه براي وزير صاحب به ميدان انتظارداشت در قطار دوم قراردار و پذيرايي خيلي عالي از ريس جمهور و أعضاي هيت ما درسفر پاكستان صورت گرفته اين دسيسه ها همه نادرست است .
أفغانستاني

>>>   این طیاره هم از جمله طیار ات پایه دانکشان پاکستان است که هیچ رعایت امنیتی وپرو ازی ندارد حتی خود پاکستانی ها به این طیاره پرواز نمیکند .
عبدالله ریحان

>>>   وزیر خارجه زمانیکه به همکاران خودش احترام قایل نیست و شرایط مقرری ها را در داخل و خارج نمایندگیهای سیاسی برای زورمندان باز مانده است اینگونه خداوند کریم انتقام را از وی میگیرد. پسر وزیر معارف خلیل الله حنیف بدون امتحان در داخل مقرر گردیده است. آقای واحدی، عبدالله صدیقی و ده ها تن دیگر بدون در نظرداشت قانون و مقررات وزارت خارجه به خارج از کشور مقرر گردیده است. در نهایت هر کسی که خلاف قانون حرکت میکند و حق دیگران را پایمال کند وزیر خارجه و معینان اش مسوول هستند اینها بی کفایت هستند که دیگران سوء استفاده مینمایند.
بااحترام
عبدالستار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است