جامعه جهانی، طالبان را تروریست نمی داند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۲    ۱۳۹۴/۹/۱۸ کد خبر: 107720 منبع: پرینت

کنفرانس قلب آسیا می تواند یک فرصت برای افغانستان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) سخی محمدی استاد دانشگاه در مورد خوش بینی ریاست جمهوری در مورد نشست قلب آسیا گفت: این قبیل نشست ها وقتی می تواند تضمین کننده اهداف و منافع افغانستان باشد که ما نقش فعالی را در تعاملات خود با کشورهای منطقه و دارای یک پالیسی مشخص، مدون و هدفمند در امر تعامل و تقابل با کشورهای منطقه داشته باشیم که متاسفانه تاکنون چنین چیزی نداشته ایم.

وی افزود: کنفرانس قلب آسیا می تواند یک فرصت برای افغانستان باشد اما منوط به این که افغانستان یک برنامه کاملا مدون و دقیق داشته باشد.

استاد محمدی افزود: مشکلات و بحران هایی که در کشور وجود دارد می تواند محور توجه باشد اما از دید جامعه جهانی به آن شدت نیست زیرا جامعه جهانی و آمریکا، طالبان را به عنوان پدیده تروریستی نمی شناسند.

وی تاکید کرد که از طرفی حکومت ملکی پاکستان در موقعیتی نیست که خواسته های افغانستان را بپذیرد و توانایی ندارد که در جهت آن اقدام عملی انجام دهد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بخاطریکه از طرف جامعه جهانی حمایت میشود

>>>   تروریزم در هرشکلش ودر هرنوعش مذموم ،محکوم وباید محو ونابود شود به سخنی دیگر تروریزم خوب وتروریزم بد نداریم ، جامعه جهانی گپی مسخره است امریکا وچند عدد انگشت شمار کشور اروپایی را می توان گفت جامعه جهانی؟ تمام گروهک های تروریستی در داخل پاکستان وافغانستان از مفکوره طالبانیزم خوراک فکری می گیرند وباید محو ونابود شوند،یا شاید هم اینها این فکر درسر دارند که تروریستهای طالبان ماموریتشان به نام طالب تمام شده وباید به داعش بپیوندند.داکتر عبدالرب اچک زی

>>>   طالبان داعش مزدور غربیها و سازمان جنایتکار ملل است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است