نماینده آلمانی: عربستان باید تحریم شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۵    ۱۳۹۴/۹/۱۸ کد خبر: 107703 منبع: پرینت

حزب سبزهای آلمان اخیراً از مقامات غربی خواسته که گزینه تحریم اقتصادی عربستان را مورد بررسی قرار دهند.

به نوشته روزنامه دویچه وله، آنتون هوفرایتر رییس فراکسیون پارلمانی حزب سبزهای آلمان از غرب خواست که اِعمال تحریم های اقتصادی علیه عربستان را مد نظر قرار دهند.

هوفرایتر در مصاحبه با روزنامه ساربروکر سایتونگ چاپ آلمان گفت: عربستان سعودی نَه تنها کشوری دیکتاتور است و در آن مخالفان شدیداً سرکوب و گاه کشته می شوند، بلکه این کشور از گروه های اسلام‌گرای (افراطی) در سراسر جهان حمایت مالی کلان می کند.

هوفرایتر گفت: علاوه بر لزوم استفاده از عربستان برای حل مناقشات کشورهای عربی، باید برای تغییر سیاست ها و رفتارهای مقامات سعودی با آنها مذاکره کرد.

هوفرایتر افزود: اگر مقامات سعودی تغییری در سیاست ها ورفتارهای خود ندهند، غرب باید با جدیت به بررسی مساله تحریم اقتصادی عربستان بپردازد.
زیگمار گابریل وزیر اقتصاد و معاون آنگلا مرکل صدر اعظم و توماس اوبرمن رییس فراکسیون پارلمانی حزب سوسیال دمکرات آلمان نیز اوایل هفته کنونی از عربستان انتقاد کردند و درباره حمایت مالی آل سعود از "اسلامگرایان" افراطی آلمان هشدار دادند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حمایت سعودی از افراطیون و به بحران کشیدن جهان مسءله روشن است از طالبان شروع تا همه افراطیون مسلح.
نبی روشن دل

>>>   عربستان یکی از عمده ترین مشتری خریدار وسایل تخنیکی و سلاح از آلمان است و حکومت آلمان به هیچ وجه عربستان را تحریم نمیکند.
علی حسین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است