حمایت سخاوتمندانه آمریکا از شهرک سازی اسراییل
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۷    ۱۳۹۴/۹/۱۸ کد خبر: 107694 منبع: پرینت

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از کمک‌های مالی هنگفت آمریکا از پروژه‌های شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری پرده برداشت.

هاآرتص با اشاره به کمک‌های مالی هنگفت آمریکا به پروژه‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری نوشت که این کمک‌ها از طریق سازمان‌های خیریه آمریکا صورت می گیرد و طی 5 سال اخیر این سازمان‌ها حدود یک میلیارد شکل (258 میلیون دلار) کمک مالی به این پروژه‌ها ارایه کرده اند.

به نوشته هاآرتص، تعداد این سازمان‌ها حدود 50 سازمان است که به دلیل خیریه بودن هیچ گونه مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و کمک‌های مالی آن نیز معاف از مالیات است.

این روزنامه افزود که آمریکا طی 48 سال گذشته به طور غیرمستقیم از پروژه شهرک سازی رژیم صهیونیستی حمایت مالی به عمل آورده است در حالی که دولت آمریکا همواره بر مخالفت بر شهرک سازی تأکید کرده است.

هاآرتص همچنین نوشت که این کمک‌های مالی هنگفت آمریکا در توسعه شهرک‌ها سهیم بوده و از این کمک‌ها برای خرید ساختمان‌هایی در کرانه باختری و شرق قدس استفاده می‌شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ با تاکید براینکه، ایمان ریشه در نفرت و خشونت دارد، خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به کشورش و همچنین محدودیت فعالیت پیروان مذاهب در حال رشد درجهان شد.
وی در تجمع شب گذشته طرفداران جمهوریخواهش ضمن بیان این پیشنهاد، تاکید کرد: هیچ راهی دیگری وجود ندارد چرا که ممنوعیت یک نظر مشترک است و دوستان مسلمانش نیز با آن موافقند.
این پیشنهاد که به سرعت از سوی کاندیداهای حزب جمهوریخواه و دموکرات محکوم شد، نشان از اوج سخنان ضد اسلامی و ضد مهاجرپذیری دونالد ترامپ دارد و به کاهش محبوبیتش در حزب جمهوریخواه دامن می زند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است