غنی: مرگ ملا اختر تایید نشده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۳    ۱۳۹۴/۹/۱۷ کد خبر: 107683 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی می گوید: شواهدی وجود ندارد که مرگ ملا اختر محمد منصور را تایید کند.

ملا اختر محمد منصور در كويته پاكستان در منزل ملا عبدالله سرحدى يک مقام پيشين طالبان پس از درگیری لفظى، باهم درگیری مسلحانه کردند كه در نتيجه ملا عبدالله سرحدى كشته و ملا اختر زخمی شد و به شفاخانه منتقل شد و در آنجا جان داد.

همچنین ذبیح الله مجاهد این خبر را رد کرد و طالبان مدعی شدند در یک پیام صوتی ملا اختر محمد منصور نیز خود این خبر را رد کرده است.

رییس اجرایی نیز احتمال زخمی شدن ملا اختر محمد منصور را بیشتر می داند.

این در حالی است که شماری از اعضای مجلس نیز به روشن شدن جزییات این رویداد تاکید می کنند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بخاطریکه بادارت است و مردم افغانستان را ازش میترسانی
از همه چیز با خبر استی تو وطنفروش مداری از کرزی مزدور بپرسید همین دو نفر غلام چتلستان است وعبدالله معلوم است که غلام غلام امریکاست.خاینین افغانستان

>>>   غنی صاحب واقعاً طالب است و این است سخنگو بودنش برای طالب ها

>>>   هرچندجنگ در زمستان فروکش میکند اما من که در قریه سرحدی کشور سکونت دارم کار طالب تمام است. شاید تاچندی بعد ملاهای پشمی گل خان دوباره از شرم جهاد را مباررزه نامگذاری خواهند کرد. بعد ازین از پوستین اسلام به پوستین دموکراسی پناه خواهند برد.
وطندار

>>>   غنی به کرزی صحت ملا اختر جلاد را تبریک گفت. خدا ظالمان را نابود کند.

>>>   هززمانیکه تمام مطبوعات جهان مرگ ملای ای اس آی را تائید کردندبعد از یک هفته امنیت ملی افغانستان خبرمیدهد که کشته شده!!

>>>   غنی حتما از واقعه خبر دارد زیرا اړ طالب است همانګونه که کرګ ملا عمر را بر طبقخواست طالبان مخفی کرده بود او از وضعیت ملا اختر هم خبر دارد و بر اساس برنامه طالبان قدم بر می دارد.

>>>   خدا میداند بعد از خبر هلاکت این ملعون تا چه اندازه افسرده شده و با این گپها خود را ودیگر طالب پروران را دل میدهد،جایگاه همه ی شما در اعماق جهنم باشد به حق خون بیگاناهان.

>>>   کاشکی عوض آقای عبدالله ملا اختر به ازدواج آقای اشرف غنی می درامد که شاید معضل افغانستان حل میشد
غلام کوهدامنی

>>>   نه ملای کور گروه طالبان ونه ملا منصور دبه ریش شان بخاطر خدا وطن ودین جنگ شانرا اغاز کرده اند بلکه رهبری جنگ ومصارف انرا پاکستان به عهده دارد تنها نام از طالبان است وپاکستان طالبان را وسیله قراداده بخاطر بدست اوردن اهداف شوم شان وحکومت دست نشانده شان در افغانستان جنگ را براه انداخته اند افغانستان از چندین سال است که با یک کشور تا دندان مسلح دارای سلاح اتمی در جنگ قرار دارد ولی تا کنون به لطف الله متعال ومقاومت مردم مسلمان افغانستان به هدف شوم وپلید شان موفق نشده اند ودر اینده هم با ایستادگی مردم غیور ما وقوای مسلح کشور ما با وصف نابرابری جنگ پاکستان را مایوس وحیران ساخته است و انشاالله مانند انگریز ها و حکومت کمونستی شوروی سابق پارچه پارچه خواهد شد و پاکستان با سلاح اتمی اش به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد هرکسیکه در خاک افغانستان تعرض کرده وچشم دوخته به یاری خدا و دفاع مردم سلحشور ما با دست خالی چشم شانرا کور وخاک شان تجزیه شده وتاراج وبرباد شده اند که خود شان حیران گردیده اند .

>>>   اگه مرگش تائید میشد این غنی جاسوس آی اس آی فورا مجلس فاتحه برایش در کابل ترتیب میداد ، بهمین خاطر است که برای رفقایش که از و پرسیده بودند ، ملا اختر مرده یاخیر؟ خبر میدهد که هنوز مرگش تائید نشده صبر کنید.
سپنده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است