مرگبارترین حمله میان دو گروه طالبان در شیندند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۳    ۱۳۹۴/۹/۱۷ کد خبر: 107678 منبع: پرینت

تداوم درگیری میان دو شاخه مهم طالبان در منطقه زیرکوه ولسوالی شیندند پای طالبان بادغیسی و هلمندی را به زیرکوه کشاند.

منابع دولتی از ورود طالبان کمکی به طرف های درگیر در منطقه خبر می دهند و می گویند: تاکنون 30 تن کشته و 35 تن دیگر زخمی شدند.

شماری از غیرنظامیان نیز در این میان کشته شدند.

قریشی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دروغ ساختگی ساخت امریکا و پاکستان است .
طالبان نوکران امریکا و پاکستان است

>>>   ... بر سر این ... , هرگز از کشتن انسان ها سیری ندارند, یا الله تو این خبیثان را بدتر ازین مجازات به جزا های سنگینی محول بسازی که مرتد شده بروند و هرگز نام و نشانی ازین دیو و درنده ها باقی نماند این سالها گذشت ولی افراد فرو مایه که هرگز نمیدانند چه میکنند به اشاره باداران بیگانه و گرفتن مزد نا چیز هم خود و هم تبار خود را برباد میسازند واقعاً اینها از انسانیت بدور اند و دستگاه های جاسوسی بیرونی هیزم فراوان برای گرم نگهداشتن این افراد ذلیل فراهم کرده میروه وای به حال این ملت وای به حال همه ما.

>>>   ایجاب میکند که بعوض اطلاع رسانی از این جنگ بین دو گروه طالبان در شیندند هرات ازین جنگ بین دوگروه مزدور طالبان با تکتیک های نظامی وسیاسی واستخباراتی در از بین بردن طالبان توسط خود شان به نفع صلح در منطقه واز بین بردن ترورستان طالبان استفاده لازم را نمایند .

>>>   خدا ریشه این ظالمان ضد خدا را بسوزاند

>>>   مجاهد را روي كار آوردن تا زمينه هاي خروج شوروي از افغانستان را فراهم كردن بعد هم مجاهدين را به جان يكديگر انداختن و نتيجه درگيري به اصطلاح مجاهدين هم ويران شدن كابل زيبا بود تا اينكه به اصطلاح مجاهدين به درك واصل شدن . طالب را آوردن تا زمينه ورود خود را به افغانستان فراهم كردن بعد هم حالا طالبان را به جان هم انداختن تا داعش را جايگزين كنند . مگر غير از اين است ؟؟؟؟

>>>   هیچ جنگی میان طالبان صورت نگرفته، همه راپور ها گمراه کننده است ، اشرف غنی و تیم کثیف او میخواهند بدینوسیله مردم را فریب بدهند که طالبان میان خود برخلاف شده و قتل و کشتار خودی راه انداخته اند ، در حالیکه آنها با اینگونه مانور ها منتظر رساندن سلاحهای متنوع از سوی دولت مزدور وحدت ملی به طالبان اند و طالبان بعد ازن مانور و رسیدن سلاح های تازه و پول های دالری از سوی غنی به تاسیسات دولتی هجوم میآورند - حالا ببینید که در نزدیک میدان هوایی قندهار طالبان جمله ور شده اند و هیچگونه اختلافی در میان شان نیست، در گذشته از پاکستان تمویل میشدند حالا از خود دولت نامنهاد و مزدور اشرف غنی تمویل میشوند ، پنج ضلعی شوم و وطنفروش غنی-اتمر-علومی- استانگزی ونبیل برای همین منظور اجیر شده اند تا ریشه مقاومت و مبارزان ضد پاکستانی را در افغانستان خشک بسازند.
مریم- کابل

>>>   طالبان افغانستان ازطرف انگلیسی های ازطریق پاکستان تجهز وحمایه میشوند توسط هلی کوپتر ابه ولایت افغانستان انتقال داده میشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است