رحیمی: نقش مراکز دینی در آموزش جوانان مهم است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۴/۹/۱۷ کد خبر: 107648 منبع: پرینت

محترم محمد آصف رحيمی والی هرات ضمن نشست با شیخ الحدیث مولوی خداداد صالح رییس شورای علما و روحانیون در حوزه غرب و دارالعلوم عالی غیاثیه از جريان امتحانات شاگردان این دارالعلوم نیز بازدید نمود.

رحیمی نقش مراکز معیاری دینی را پیرامون آگاهی دهی و آموزش جوانان ارزنده دانست و از تحکیم روند آموزش های اسلامی در این مرکز ابراز خوشبینی نمود.

در همین حال آقای رحیمی نیز از تلاش جامعه روحانیت در امر ترویج علوم اسلامی دینی تمجید نمود و افزود: نیازهای جامعه اسلامی ايجاب مي كند تا به جوانان زمينه فراگيری علوم مساعد شود.

در همین محترم مولوی صالح گفت: در اين مدرسه در كنار درس های اسلامی، علوم روز نیز به دانش آموزان تدريس می شود و اين مركز جوانان و نوجوانان را با سلاح علم مجهز می نمایند.

قابل یادآوری است دارالعلوم عالی غیاثیه یکی از قدیمی ترین مراکز آموزش علوم اسلامی در سطح ولایت هرات می باشد که در آن بالغ بر پانزده هزار تن از دانش آموزان دختر و پسر جویای علوم اسلامی، سرگرم آموزش علوم اسلامی می باشند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ان شاءالله موفق وپیروز باشند.وخداوند جل وجلاله توفیق یادگیری علوم اسلامی را به همه ما عنایت فرماید. جامعه امروز ما تشنه معنویت وبخصوص برای جوانا ن رشید هموطن ما علم نیز اهمیتش از علوم دینی کمتر نیست.علمای عظیم اشان ما چه در مکاتب ومدارس سنی وچه در مکاتب ومدارس شیعی اجازه ندهند تفکرات افراطی ووهابی نفوذکنند وبا وحدت وهمدلی وهمبستگی با عنایت ولطف خداوند سبحان کشوری اباد وپیشرفته داشته باشیم.داکتر عبدالرب اچک زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است