نتانیاهو: جان کری به زودی برکنار خواهد شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۲    ۱۳۹۴/۹/۱۶ کد خبر: 107626 منبع: پرینت

در ادامه درگیری های لفظی بنیامین نتانیاهو و جان کری، یک منبع سیاسی نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که سخنرانی کوبنده وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سابان چندان دور از ذهن نبود. وی به زودی برکنار خواهد شد.

به نقل از "جروزلیم پست" وابسته به رژیم صهیونیستی، این مقام یهودی در گفتگو با رسانه یهودی زبان "معاریو" اعلام کرد: همه انتظار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا را می کشند و تا آن موقع، کری می تواند هر چه دلش می خواهد بگوید. او به زودی جایگزین می شود.

"احمد طیبی"، رهبر حزب عربی "جنبش عربی تغییر"، در گفتگو با"رادیو اسراییل" گفت: سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سابان سخنانی قوی از جانب فردی ضعیف بود.

پیش تر جان کری در نشست سالانه سابان گفته بود: واقعیت این است که بسیاری از آن هایی که مخالف فلسطین هستند، تشکیل دو دولت مستقل فلسطینی و اسرائیلی را غیرممکن می خوانند.

وزیر امور خارجه آمریکا در اقدامی بی سابقه از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: روند فعلی در مناقشات بین فلسطین و رژیم صهیونستی منجر به واقعیتی می شود که عواقب آن دولت مشترک خواهد بود.

کری همچنین در خصوص فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داده بود و از بنیامین نتانیاهو درخواست کرد تا ثابت کند که راه حل تاسیس دو دولت مستقل شعار نیست، بلکه بخشی از سیاست رژیم صهیونیستی است.

"بنیامین نتانیاهو"، در آغاز نشست هفتگی پارلمان رژیم صهیونیستی "کنیست" در پاسخ به این اظهارات گفت: "می خواهم یک مساله را روشن کنم، اسراییل دو دولت مستقل فلسطینی و اسراییلی نخواهد داشت.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است