جیمی کارتر از سرطان نجات پیدا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۵    ۱۳۹۴/۹/۱۶ کد خبر: 107621 منبع: پرینت

جیمی کارتر رییس جمهور اسبق آمریکا که پیشتر اعلام کرده بود مبتلا به سرطان است، اعلام کرد نتایج اسکن های جدید مغزی نشان می دهد بیماری او بهبود یافته است و آثاری از سرطان در وجود او نیست.
اتاق خبر 24:

به نقل از رویترز کارتر 91 ساله که به صورت ویدیو کنفرانس در کلاس هفتگی یکشنبه تفسیر انجیل خطاب به صدها نفر از حاضران در کلیسای باپتیست ماراناتا در شهر زادگاهش پلِین، در ایالت جورجیا سخن می گفت افزود: هنگامی که این هفته (نزد دکترها) رفتم آنها در کل هیچ لکه سرطانی در ندیدند. این خبر خوبی است.

کارتر از ماه آگوست سال جاری میلادی که پزشکان تشخیص دادند 4 لکه ملانومی سرطانی از کبد او به مغزش تسری یافته است تحت درمان قرار گرفته بود.

با این حال کارتر اشاره کرد که به درمان بیماری و گرفتن داروی خود که تکنیک و دارویی جدید در درمان سرطان به شمار می رود ادامه خواهد داد.

با وجودی که کارتر به باور منتقدان کارنامه ای درخشان در دوران 4 ساله ریاست جمهوری خود نداشته است، اما او به لحاظ ماندن در صحنه عمومی پس از پایان دوران ریاست جمهوری یک رکورد دار محسوب می شود.

او هم اینک بیش از 34 سال از دوران ریاست جمهوری خود فاصله گرفته است اما در طی این مدت با انجام فعالیت های مختلف بین المللی تلاش کرده است به نقش آفرینی خود ادامه دهد. کارتر در سال 2002 جایزه نوبل صلح را دریافت کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است