بازدید رییس جمهور از مندوی کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۴/۹/۱۶ کد خبر: 107567 منبع: پرینت

رییس جمهور به مندوی کابل رفت و از ساحه آتش سوزی دیدن کرد.

وی با آسیب دیدگان آتش سوزی صحبت نمود و از آنان خواست تا معلومات مفصل را در مورد تعداد دکان های آسیب دیده و پیشنهادات شان را برای کمک حکومت ترتیب و روز جمعه در دیدار با وی ارایه نمایند.

آسیب دیدگان آتش سوزی در مندوی کابل پیرامون آتش سوزی و خسارات آن معلومات دادند و از توجه رییس جمهور نسبت به این رویداد اظهار امتنان نمودند. آنان از رسیدگی به موقع نیروهای امنیتی و پرسونل اطفاییه جهت مهار آتش نیز تشکر نمودند.

دکانداران مندوی کابل اطمینان دادند که هیاتی را از میان شان انتخاب می کنند و در این خصوص جزییات مفصل را ترتیب و ارایه خواهند کرد.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512070622311707.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512070622312902.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512070622313930.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دیدن کافی نیست تدبیر وپیشگیری در کار است تا اساسات وقایه ودفع اتش نجات جان ومال مردم سنجیده وبان عمل شود با عدم توجه مسولیت های شهرداری وبولیس اطفایه مراکز تجاری ما راهای ریزرفی ورسیدن سریع افراد ووسایل را ندارند تا موثریت بیشتر داشته تاجران مافیایی ما متعهد اساسات مهندسی درحمایت از نواحی فاسد شاروالی نمیباشند حتی معابر ورودی مارکیت ها سرای وگدام هارا با اضافه کرن دکاکین راه رسیدن وسایط را مسدود نمودند وتاوانش را مردم مظلوم می پردازندمرمع جوابگو هم نیست.
کابلی

>>>   از اتش سوزی قبلی تا فعلی که علت ان مشترک میباشد در عین ناحیه اول واقع شد عملکرد ناحیه وجمع مراجع ذیربط کدام است پستهای نواحی دالری فرمایشی وسفارس بدون درک فهم وقبول مسولیت وجوابدهی منسوب وهمه در فکر جمع کردن پول میباشند اکر واقعا اراده متین میبود حال مسولین را باز پرس واز خسارات کوتاهی شان قرار میداد شاهد بهبو دواصلاحات میبودیم که نیستیم..........
صالحی

>>>   برای بمب زدگیهای شاه شهید چه کرد که برای اینها انجام بدهد هیچ گپی نیست فقط گپ دادن مردم یاد دارد مثل یک مداری رفتار میکند
جمال از کابل

>>>   از اینکه اکثر دوکانها وسرای ها ساخت وساز زمان های گذشته با سقف های چوبی است از یکرف واز جانب انبار های زیاد اموال شان در مقابل دوکانهای شان واز سوی لین های فرسودهبرق که از زمان های گذشته باقی ماند وبی احتیاطی دوکانداران سبب اتش سوزی وشدت اتش گردیده باید از حادثات گذشته پند میگرفتند و توجه بیشتر بخرچ میدادند تا از وقوع چنین حادثات وسوختن سرمایه های شان جلوگیری میگردید ودر این سرای اموال پاکستانی بفروش میرسید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است