فایق: زمستان بهترین فرصت برای جنگ است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۲    ۱۳۹۴/۹/۱۶ کد خبر: 107566 منبع: پرینت

زمستان پیش رو بهترین فرصت برای جنگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) نقیب الله فایق نماینده سابق مردم در خانه ملت گفت: ما فرصت های خوبی را در اختیار داشتیم اما متاسفانه نه تنها از این فرصت ها استفاده نکردیم بلکه به راحتی از دست دادیم و این میان طالبان از این فرصت به خوبی استفاده کردند و توانستند عملیات هایی را انجام دهند و دستاوردهایی را نیز به دست بیاورند.

وی افزود: البته در حال حاضر نیز ما در جریان یک فرصت خوبی هستیم و با کنار رفتن رهبر جدید طالبان، آنان پراکنده شدند و روحیه خود را از دست دادند.

نقیب الله فایق ادامه داد: در زمستان پیش رو و در فرصتی که رهبر آنان کشته شده است می توان یک جلسه امنیتی برگزار کرد و برنامه امنیتی روی دست گرفت و بهترین فرصت برای جنگ است.

بر باور وی اگر ما در مورد صلح و مذاکرات فکر کنیم طالبان در گروه های متعدد تقسیم شده و گسترش می یابند و جنگ همچنان ادامه خواهد یافت.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این احمق ببین در زمستان جنگ نمیشود او دیوانه برف وباران است دوست ودشمن فرق نمیشود مردم بیگناه از بین میرود دشمن در زمستان سلاح ومهمات جا بجا میکند واًمادگی به تابستان به جنگ میگیرد باید امنیت شاهراه ها گرفته شود
عبدالقدیر حربی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است