تقدیر وزیر احیا و انکشاف دهات از 56 خبرنگار
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۴/۹/۱۶ کد خبر: 107564 منبع: پرینت

وزیر احیا و انکشاف دهات از 56 تن خبرنگاران رسانه های مختلف تقدیر به عمل آورد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت احیا و انکشاف دهات به اشتراک مسوولان رسانه ها و خبرنگاران برگزار گردیده بود محترم نصیر احمد درانی وزیر احیا و انکشاف دهات ضمن قدردانی از فداکاری و کارکردهای رسانه ها و خبرنگاران گفت: رسانه ها رکن چهارم حکومت است و باید حکومت به آنها جوابگو باشد و موجودیت رسانه ها باعث شفافیت در کار ها می گردد.

وی رسانه ها را همکار نزدیک خود دانست و خود را حمایت کننده رسانه ها تلقی نمود و از رسانه ها خواست تا در ارایه خدمات بهتر برای روستاییان، وزارت اش را کمک کنند.

عبدالمجیب خلوتگر رییس دیدبان حمایت از رسانه ها، نی به نمایندگی از خبرنگاران کارکردهای وزارت احیا و انکشاف دهات را ستود و گفت: رسانه ها چشم، گوش و زبان مردم است جزء از وزارت احیا و انکشاف دهات و چند ارگان دیگر، بیشتر ارگان های دولتی اطلاعات درست و دقیق را به دسترس رسانه ها قرار نمی دهند، از وزیر احیا و انکشاف دهات خواست تا بعضی از مشکلات فرا راه خبرنگاران را به مقام های دولتی برساند.

همچنان دانش کروخیل رییس آژانس خبری پژواک، شاه حسین مرتضوی سر دبیر روزنامه هشت صبح و شریف حسن یار بخاطر تقدیر از خبرنگاران و ارایه معلومات دقیق از کارکردهای وزارت احیا و انکشاف دهات از درانی سپاسگزاری نمودند و خاطر نشان کردند که رسانه ها را در نظارت از پروژه ها شریک سازند.

محفل با اهدای تقدیرنامه ها توسط وزیر احیا و انکشاف دهات به خبرنگاران ممتاز پایان یافت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است