اعلامیه مطبوعاتی سومین دور گفتگوها با پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۴/۹/۱۵ کد خبر: 107513 منبع: پرینت

قرار است سومین دور گفتگوهای دو جانبه افغانستان و پاکستان به میزبانی مشترک موسسه مطالعات استراتژیک افغانستان و موسسه صلح منطقه ای پاکستان در تاریخ 14 تا 17 قوس 1394 برابر با 5 تا 8 دسامبر 2015 در شهر اسلام آباد برگزار گردد.

هیات افغانستانی متشکل از کارشناسان موسسه مطالعات استراتژیک افغانستان، نمایندگان پارلمان، فعالان جامعه مدنی و رسانه به نمایندگی از افغانستان در این گفتگوها اشتراک می‌نمایند.

هدف از این گفتگوها بررسی مشکلات و موانع رابطه بین دو کشور و جستجو برای یافتن راه حل های مشترک می باشد.

همچنین قرار است هیات افغانستان با نمایندگان نظامی و دولتی پاکستان ملاقات‌هایی نیز داشته باشند. قابل یادآوری است که دور اول این گفتگوها در شهر اسلام آباد به تاریخ 17 و 18 جوزا 1394 و دور دوم این گفتگوها در شهر هرات به تاریخ 12 میزان 1394 برگزار گردید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید اصلی ترین اختلاف دوکشوریعنی خط جعلیب دیورندحل شودبه طریقه دیپلماسی وباناظران بین المللی .
آغازصلح وهمکاری های دوطرف بعدازاین موضوع قطع حمایت ازگروههای هراس افکن خواهدبود .
شیوا

>>>   صـــــــرف وقت ضایع کردن است صوبه پنجم بودن همه مشکلات حل میشود کسانیکه به پاکستاین ها ی ترورست زیاد علاقه دارند ولایت مربوطه خودرا همراه فامیل خود به پاکستانی ها بدهند وخودشان هم تذکره پاکستانی اخذ کنند

>>>   او مردم به لحاظ خدا متحد شوید و یکصدا بر دهان این حکومت وحشت ملی بکوبید ، اکنون بعد ازین همه جنایات طالبان و پاکستانی ها بازهم این دولت پوشالی مزخرف عزم را جزم کرده که دور باطل پروسه ناکام صلح را با وساطتت پاکستان و آی اس آی با طالبان تروریست و وطنفروش و... کار ادامه بدهد- و بازهم پاکستان میخواهد کشور ما را به خاک و خون بکشاند و ولایت های ما را به سقوط مواجه کند، مردم افغانستان این صلح نامنهاد را رد کرده اند و طلب صلح از آی اس آی دشمنی با مردم افغانستان است و جنایت نابخشودنی در حق مردم ما میباشد یگانه راه اینست که جنگ را از حالت دفاعی به تعرضی مبدل کنیم و سنگر های تروریست ها را درهم بکوبیم این دولت خاین میگذارد و حتی برای طالبان تروریست کمک میکند که ولایات و ولسوالی ها را تصاحب شوند بعد صد ها سرباز گرامی را برای واپس گیری آنها به خاک و خون میکشد این پنج ضلعی شوم وجنایت کار غنی -اتمر - ستانکزی - علومی و نبیل را درهم بریرید به خدا به قران اینها برای تباهی این مملکت و زمینگیر کردن مردم افغانستان و مرگ تدریجی مردم افغانستان اجیر شده اند در مقابل این گروه وحشی و خونخوار به پا برخیزید و نگذارید که با خون و فرزندان شما تجارت ننگین کنند و ومیهن ما را تسلیم اجانب کنند.
مریم -کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است