توقع شما از یک رهبر چیست؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۵    ۱۳۹۴/۹/۱۵ کد خبر: 107511 منبع: پرینت

مدتی قبل آقای محقق در ارتباط با تظاهرات مردم در کابل سخنرانی نموده بود که با اعتراض وسیع مردم در رسانه ها مواجه شد.

در روزهای اخیر نیز آقای اشرف غنی در جریان سفر اخیر خود به کشور های اروپایی، مهاجرین افغان را خطاب قرار داده و گفته است که: " سرک های آلمان از طلا فرش نشده است. اگر مهاجران افغانستان در خارج زندگی کنند تبدیل به ظرفشو خواهند شد." این بار نیز شاهد عکس العمل مردم هستیم. این دو مورد به عنوان مثال یادآوری شد. بدون شک در سال های اخیر رهبران زیاد دیگری نیز تجارب مشابهی را تکرار نموده اند و با گفتار و رفتار خود، خشم و عکس العمل عمومی جامعه را موجب شده اند.

از آنجا که در رشته رهبری (Leadership) درس خوانده ام و مدت ها است که این رشته را تدریس می کنم لذا رفتار رهبران افغانستان به عنوان یک موضوع تحقیقاتی توجه من را جلب نموده و قصد دارم به دور از موضوعات قومی، مذهبی و فقط از دیدگاه علم رهبری در این زمینه یک مقاله بنویسم. از دوستان گرامی نیز خواهشمندم با اشتراک نظرات خویش در نوشتن این مقاله مرا یاری نمایند.

ممنون می شوم اگر به این سوال پاسخ دهید: توقع شما از یک رهبر چیست و تا چه اندازه از عملکرد رهبران افغانستان رضایت دارید؟

احمد شفیق بهروزیان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با تشکراز استاد نویسنده محترم تا جاییکه تاریخ کشور مامرور شد هیچوقت به استناد ارای مردم رهبری ملت گزیده نشده همه روی معامله حاکمیت را تصاحب نمو ده ونه به اساسات علم رهبری عمل وبیان داشته همه تصادفی بوده بنا نمی توان انتظار بیشتر ازاینهاداشت.صالحی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است