شش برداشت، در قالب شش شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۴/۹/۱۵ کد خبر: 107500 منبع: پرینت

1
دارایی رهبران سیاسی و جهادی با آنچه که ثبت می کنند، مطابقت ندارد.
برای نمونه سهام داران کابل صرفا ده در صد دارایی را بنام خود ثبت کرده، 90 در صد دیگر به نام های دیگر است.
اکثر رهبران سیاسی نیز دارایی های اصلی را بنام وابستگان خود ثبت کرده اند.

2
رييس جمهور غني مهره هاي مؤثر را از مجلس بيرون كرده، جذب حكومت مي كند.
پارلماني كه وقت قانوني آن تمام است اين روز ها اعضاي آن يكي پس از ديگري جذب حكومت مي شوند. شايد تا چند ماه ديگر مجلس اصلا به حد نصاب نرسد.

3
قرار است حاجی عبدالمنان مشهور به حاجی عبدالرحیم آخوند والی نام نهاد طالبان در ولایت هلمند یک عملیات بزرگ را علیه گروه طالبان به رهبری ملا رسول در ولایت های فراه و هرات راه اندازی نماید.
حاجی نثاراحمد مبشر

4
چه كسي كارت دعوت را فرستاده است؟
مشاور حقوقي رييس جمهور و احمد ضيا مسعود نماينده رييس جمهور در امور حكومت داري خوب، هردو مدعي اند كه براي شان در مراسم امضاي قراداد شهرك هوشمند دعوت نامه آمده است، اما مرجع دعوت كننده مشخص نيست.
چه كسي كارت دعوت را فرستاده است؟

5
کشف 110 کیلو گرام مواد مخدر از موتر سازمان ملل در کابل .

6
شاهدان عینی از پشت شهرک حاجی نبی در غرب کابل دارالمان خبر می دهند که در آنجا طالبان و کوچی ها مسلح شده اند و هر شب به تعداد شان افزوده می شود و افراد مشکوک با موتر های مشکوک و مواد گوناگون دیده شده اند.
در این مورد نیروی های امنیتی خاموشی اختیار نموده اند، باید مردم شریف غرب کابل دست بکار شده و خود این طالب زاده ها و کوچی ها را از ساحه بیرون نمایند. در غیر اینصورت حادثه های جلیریز و بهسود در کابل تکرار خواهد شد!

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خبر های دیگری تان به هرصورت
اما در مورد اخیر باید گفت که شهرنشینان غرب کابل حق ندارد که سخنی در مورد عین شهروند خود بزنن وآنها را تروریست وطالب خطاب نمایند .
در همچو مساله شهروندان کابل باید دست بکار شوند وشهرنشینان غرب کابل را از محل خارج نمایند در غیر ان وضعیت بهسود بوجود خواهد آمد .
اعلامیه کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان

>>>   hحمدضیا مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور حکومت داری خوب دو ونیم میلیون دالر و عبدالعلی محمد مشاور حقوقی رییس جمهور غنی هجده لک دالر در قرار داد ساخت شهرک هوشمند خلیل الله فیروزی رشوه دریافت کرده اند.
در عقد قرارداد وزارت شهرسازی با خلیل فیروزی برای ساخت شهرک هوشمند، احمد ضیا مسعود مبلغ دو ونیم میلیون دالر و عبدالعلی محمدی هیجده لک دالر رشوه دریافت کرده اند.
به گفته این منبع، سید سعادت منصور نادری وزیر شهرسازی این موضوع را در یک صحبت خصوصی با یکی از اعضای مجلس نمایندگان گفته است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است