عثمانی، روزنه ای در تخصص سالاری
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۴/۹/۱۵ کد خبر: 107492 منبع: پرینت

یکی از روزنه های تخصص سالاری را مشاهده کردم به امید توسعه هرچه بیشتر آن

برنامه تعهد تلویزیون آریانا که همراه با علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب کشور بود به دقت گوش دادم زیرا برای من سوال بود که از بین این همه مدعیان وزارت در ولایت هرات چگونه آقای عثمانی انتخاب شد و حال با جرات می توانم بگویم که عثمانی به اساس تخصص ولیاقت خود وزیر شده است.

من اکثرا برنامه های سیاسی و اجتماعی را از طریق مطبوعات تعقیب می کنم، در افغانستان عموما سیاستمداران از این برنامه ها برای نخبه نمایی خود و تخریب طرف های مقابل شان استفاده می کنند اما عثمانی برعکس هیچ وقت برای خودنمایی و تخریب دیگران نداشت، فقط برنامه داشت برای رفع مشکلات، انکشاف و حفظ دستاوردها.

عثمانی چنان با تخصص و شناخت کامل از برنامه ها، مشکلات، چالش ها، نواقص و دستاوردهای اداره زیر امرش صحبت می کرد که گویی سال ها است در این اداره مصروف کار است.

تخصص، مهارت و معرفت آقای عثمانی در کار و اداره اش نه تنها قابل قدر بلکه برای هر شهروند این کشور مایه افتخار است. رهبران سیاسی و حکومت همیشه این چنین ها را انتخاب کنید.

فرهنگ


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آغای فرهنگ
آقای عثمانی فریب بازی مانند عبدالله و اشرغنی است کاپی از برنانه های ادبیات ایرن می گیرد و لی او دانش عملی و تجربه کاری ندارد. در مدت بشتر از یک کدام دست آورد از برنانمه های خود برای رفع فقر وبیکاری ندارد. درحالیه در بخش وزرات آنرژی و آب ده ها داکتر هیدرو تکنیک مجربه با تجرب در خارج در مهاجرت داریم .

>>>   فرهنگ از آغای عثمانی به پسیدی که ماله بند شاه وعروس چه شد گه از پیشترفت کار آن معلوم نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است