پیوستن 8 گروه منسوب به طالبان در کاپیسا
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۴/۹/۱۴ کد خبر: 107410 منبع: پرینت

هشت گروه منسوب به طالبان درولایت کاپیسا به نیروهای پولیس ملی پیوستند.

هشت گروه منسوب به طالبان به سرکردگی فرمانده تواب خان، در ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا، دست از هراس افکنی برداشته و با مقداری جنگ افزار به نیروهای پولیس ملی پیوسته اند.

عبدالکریم فایق فرمانده امنیت کاپیسا می گوید: گروه های یادشده در گذشته در ولسوالی تگاب این ولایت مصروف فعالیت های ضد دولتی بودند و در هنگام پیوستن به پولیس، تعهد کرده اند که برای صلح و پی گرفتن یک زندگی مسالمت آمیز با نیروهای امنیتی همکاری خواهند کرد.

فرمانده امنیت کاپیسا تصریح می کند که پیوستن این گروه ها به دولت، از یک سو، تاثیر خوبی بر وضعیت امنیتی ولسوالی تگاب و در مجموع ولایت کاپیسا خواهد گذاشت و از سوی دیگر، نشان دهنده این امر است که نیروهای امنیتی توانسته اند، حقانیت خود را به ثبوت برسانند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نخیر حقانیت نیست زمستان آمده زمستان خودرا با پول های دولتی گرم نگاه می دارند باز در بهار که دشت ودمن سبز می شود همان خرک وهمان درک خواهد بود. هراتی

>>>   حالی که زور کشته شدن نفر درجه اول را دیدند باز خود را تسلیم میکنند اینها همیشه نقش طفیلی های را در جامعه دارند فقط با استفاده از وقت میخواهند خود را به اهداف شوم خود برسانند بنظر بنده هیچ گروه که هنوز هم تحت نام تسلیم شدن با دولت و یا این آن ادامه داشته باشد مجوز نیست بهتر است که زور خود را بزنند تا نر و ماده شان معلوم شوه, سی سال است این گروه هم تسلیم میشوند هم فرار میکنند ولی شاخ شان در یک جای و دم شان در جای دیگری نهفته است لعنت به همچو عناصر که کشور خود را همیشه به ویرانه مبدل میسازند اصلاً این ها اولاد آدم نه بلکه انسان های فرو مایه و پلیدی اند که باید در جنگل های وحشی در قطار حیوانات درنده زنده گی کنند تا حیوانات مترادف همرایشان آمیزش خوبی داشته و نسل های بعدی خود را در همان جنگل تولید و به حیات خود ادامه دهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است