16تانکر نفتی داعش به آتش کشیده شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۵    ۱۳۹۴/۹/۱۳ کد خبر: 107376 منبع: پرینت

ستاد تبلیغات جنگ عراق اعلام کرد، 16تانکر حامل نفت داعش در الرحالیه از توابع الرمادی منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری عراق پرس، نیروهای ارتش عراق روز جمعه با پشتیبانی هوایی به مواضع تروریست های داعش در الانبار حمله کرده و توانستند مانع قاچاق 16تانکر حامل مشتقات نفتی شوند.

ستاد تبلیغات جنگ عراق خاطرنشان کرد، تروریست ها این تانکرهای حامل مشتقات نفتی را در شمال شرق الرحالیه در نزدیکی الرمادی پنهان کرده و منتظر فرصت مناسبی برای انتقال آن بودند.

همچنین دو موتر بمب گذاری شده تروریست ها در الرمادی نیز روز جمعه منهدم شده و یک تروریست انتحاری که قصد داشت خود را در منطقه البوفراج منفجر کند نیز کشته شد.

منابع عراقی امروز همچنین از آزادسازی دو منطقه از شهر الرمادی خبر دادند.

گروهک تروریستی داعش از تابستان سال گذشته تاکنون بخش هایی از شهرهای شمال وشرق عراق را اشغال و مرتکب جنایات زیادی شده است.

داعش اجازه خروج به ساکنان مناطق تحت کنترل خود را نمی دهد و از آن ها به عنوان سپر انسانی در مقابل حملات نیروهای دولتی استفاده می کند و این امر باعث شده است عملیات آزادسازی برخی مناطق باکندی پیش رود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اردوغان (نفت دزد) ضرر کرد !

>>>   لجاجت بشار اسد مبنی برپابرجایی اش بداوم قدرت اش بریاست جمهوری باعص ایجاد ترورستان داعش در خاک عراق وسوریه گردیده است ومردمان دوکشور را به رنج وعذاب مواجه کرده وممالک دیگری نیز از شر شرارت پیشه های داعشیان در امان نبوده در صورت دسترسی شان از هیچ جنایت دریغ نمیکنند که مثال زنده انرا در پاریس وافغانستان میتوان یاد اور شد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است