حمایت چین از اقدام نظامی روسیه در سوریه
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۶    ۱۳۹۴/۹/۱۳ کد خبر: 107363 منبع: پرینت

وزارت خارجه چین اعلام کرد که کشورش از اقدام نظامی روسیه در سوریه که در جهت قوانین جهانی صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که اقدام ضد تروریستی روسیه در سوریه در راستای قوانین جهانی صورت می‌گیرد و چین همواره از این اقدام حمایت می‌کند.

بنابر گزارش خبرگزاری «تاس»، «هوا چونینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز با اعلام این مطلب افزود: «ما همیشه از اقدامات کشورها از جمله روسیه در جهت قوانین جهانی حمایت کرده‌ایم و حملات روسیه علیه داعش در سوریه هم شامل همین موارد می‌شود. ما حمایت خودمان را پیشتر هم اعلام کرده بودیم و گفته بودیم که روسیه بنابر درخواست دولت سوریه وارد مبارزه با گروه‌های تروریستی شده است.»

چونینگ افزود: «ما همواره حامی اقدامات ضد تروریستی بوده‌ایم که در راستای قوانین جهانی هستند. همچنین اقداماتی که دولت کشور متبوع هم آنها را تائید کند.»

این مقام چینی تصریح کرد که چین متوجه سخنان روز پنجشنبه «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه است از جمله درخواست تجدید‌نظر وی به منظور شکل‌گیری ایتلافی جهانی برای مبارزه با داعش به رهبری سازمان ملل.

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت که کشورش هم از جامعه جهانی خواسته است تا اقدام مشترکی برای مبارزه با تروریسم پیگیری کند و این برنامه زیر نظر سازمان ملل صورت گیرد که چنین اقدامی هم در راستای فعالیت‌های روسیه است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جهان باید قدرت نظامی و اتحاد چین و روسیه و ایران را ببیند . ما آمریکا را نابود خواهیم کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است