پاک كاری شهر كابل توسط حزب اسلامی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۴/۹/۱۲ کد خبر: 107335 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512030736342255.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512030736344631.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اين كار ها عوام فريبي است مي خواهند دل آدم هاي ساده لوح را به دست بياورند اينها از هر حيوان وحشي وحشيتر و خونخوار تر و كثيفتر استند.

>>>   ارغندیوال میخواهد شاروال کابل شود و امنیت کابل را خراب کند و زمینه آمدن گلبدین را فراهم کند.
مگرم چنین کاری را در خواب ببیند.

>>>   این یک خود نمایی است وبس.

>>>   جنایات حزب اسلام گلبیدین ازچشم مردم پوشیده نیست.بااین نمایش ها نمیتوان آن همه وحشی گری وجنایت این حزب را نادیده گرفت.

>>>   حکمتیار این چهرهٔ ....و نمایندهٔ آی اس آی پایش به هرجابرسد آنجا خشک شده وازقدم شوم این وحشی آنجا روی خوبی راندیده وبه ویرانه مبدل خواهد شد ، پس بهتر است این کثیف در کثیفستانش (پاکستان) درتحت لوای آی اس آی به حیات ذلت بار خویش ادامه دهد تارهزی مثل ملای کور به جهنم فرستاده شود،
به امید آنروز

>>>   وقتی نام حزب اسلامی بگوش ما میرسد ذهن ما راکتهای که از چاراسیاب کابل را اماج قرار میداد دوباره در همان موقعیت مارا قرار میدهد پس لطفا از این حزب و امثالش جمعیت وحدت و خدا شرمانده های دیگرش نام نبرید.
افغان

>>>   من همینطور فکر میکنم که حزب. اسلامی برهبری کلفتیار
اخر وظیفه پارو کشی وجاده پاک کردن را بدوش خواهد گرفت ودیگر کار نمانده
حقیار وطندوست

>>>   حزب اسلامی اگر هزارسال هم تمام کوچه های کابل را پاک کند هنوز هم کم است بخاطریکه کابل را وحیران کرده حتا سبب همین ....ها خودشان استند.
چاکر

>>>   راکتباری گناه کبیره است. اگرمردهست نکبتیاروملاراکتی وآدم سگهایش بدون سلاح بین مردم پیاده شود.
وطندار

>>>   امیدوارم که بقیه احزاب هم یاد بگیرند
فرهاد.ا.ا

>>>   خوب است خدا توفیق نیکی بدهد همه را که عوض بغض و کینه و عداوت و افراط گری به کارهای نیک و خیر رجوع کنند خدا کند جمعیت اسلامی نیز روزی کاری نیک را انجام دهد.
کابلی

>>>   از پاک کاری اش توبه وطن را ویران نکند همین حزب حکومتیار بود که کابل را ویران و مردم را بخاک و خون کشین و همین ارغندیوال و قطب الدین هلال بودند که از ویرانی وطن لذت میبردند افسوس که حالا هم در جایګاه بلند و در حکومت کرزی مداری و حکومت دوسره ع و غ قرار دارند. قیافه کثیف قطب الدین آدم را مریض میکند که سویش سیل شود خداوند این ظالمان را به قدرت خود تباه کند آمین.
فاطمی

>>>   تشکر از حزب اسلامی . ....باد شرکت پدری و سهامی عین و غین
حبیب الله یوسفزی

>>>   وقتیکه عنوان را خواندم فکر کردم که حزب اسلامی گلبیدین اینکار را کرده وزمانیکه به عکس از پاکاری کثافاف شهر نظر انداختم دیدم که اقای ارغندی وال با اشخاص دیگری که در پاکاری سهم گرفته بودند یکجا دیده دانستم که این کار را حزب اسلامی اقای ارغندی وال وزیر سابق اقتصاد سازماندهی کرده نه حزب اسلامی گلبیدین در اول برایم تعجب اور بود که چطور کسیکه بدستور ای اس ای ووفاداری به پاکستان نسبت به افغانستان کشور ما را اماج حملات نا مردانه شان قرار داده وخراب میکنند چطور یکباره دلسوز مردم وکشور ما شد اگر قلب وضمیر انسان سیاه وتاریک شد پک کردن دوباره ان خیلی دشوار ار ما نند طالبان وحزب گلبیدین چه خوش گفته شده .
گلیم ی را که سیاه بافتند ـ به اب زم زم وکوثر سفید نتوان ساخت.

>>>   با سلام
این ها کسانی هستند که در ایجاد ناامنی ها و ترورها و انتحاری ها با طالبان همکاری دارند و همیشه با حکومت افعانستان ساز مخالف می زنند.
محمد فاضل صمدی

>>>   فقط شعار است و بس یک دوم بیست و بیست وپنج سال پیش چتل کاری کرده امروز پاک میمنند باز نمیشه
ابراهیمی جاغوری

>>>   از ویران سازی کابل تا پاک کاری کابل توسط حزب اسلامی. دنیا در حال تغیر است. حتماً حزب اسلامی هم تغیر کرده. والله اعلم
احمد

>>>   این کار حزب اسلامی قابل قدر است.

>>>   این یونیفورم دار اردوی ملی هم حزب اسلامی است؟؟؟

>>>   این حزب اسلامی (شیطانی) همان حزبی نیستی که کابل را راکتباران میکرد؟
آیا این شیطانهای ریشدار همان شیطان های ریشدار نیست که مردم کابل را به خاک و خون کشانید امروز دیگر این چی نیرنگ است؟ نمیدانم

>>>   اگر صرف خدمت کردن به مردم بود نیازی به حزب بازی و نام بردن از حزب نبود معلوم نیست اینها از جان ملت مظلوم افغانستان چه میخواهند.

>>>   حزب اسلامی به رهبری راکتیار و شاخه های انشعاب شده آن در افغانشتان انقدر جنایت کرده اند که اگر تمام کوچه و پس کوچه های کابل را نه تنها با وسایل تنظیف بلکه با زبان خود{ بلیسند} تمیز و پاککاری کنند هنوز هم 10 % جنایت شان را که درحق ملت و میهن نموده اند جبران نمیکند.

>>>   پکول یک روز هم پاکاری نکرد هر روز کنج وکنار کابل را بخاطر چور وچپاول جستجو میکند. پکول چی کرد.[ ] ؟

>>>   ادم هاي ماش كه هر طرف لول ميخورند چون وجدانش فروخته شده راكتها ويراني كابل يادش رفته.

>>>   عرض سلام !
خواهران وبرادران ارجمند، خواهش من از شما این است که لطفا" به این نوع فعالیت های جاسوسی ، جاسوس های خارجی باور نداشته باشیند.
مهاجر سوخته از آلمان

>>>   تنها راه نجات افغانستان همین حزب اسلامی است به رهبری گلبیدین با آرزوی ریاست جمهوری گلبیدین تا افغانستان به یک کشور پیشرفته تبدیل بره - صلوات بلند ختم بفرما - اجرتان با اسلام و خدا - ماشالله به حزب اسلامی گلبیدین
رضا قلی خان هستم از متفکران قرن ۲۱ افغانستان

>>>   من به این پاک کاری بلند میگوزم تا بوی گند همه جا را بردارد زیرا اینها مملکت را نابود کردند و به ویرانی کشاندن

>>>   او ارغندیوال صاحب ایکارا نکو که کاکا گلو بدش میایه مگه خبرنداری که اونا آبادی خوش ندارند.

>>>   زنده.باد.حکمتیارکور.باد.دوشمنانیش

>>>   این عوام فریبی را دزدان خاین هم بکنند که وطن آباد شود حسن

>>>   سلام
خطاب تـنـها به آ ن کسا نیکه هر نوع ا قدام و ا عمال اجرا ئی شا ن چه با زبان -با قلم یا بادست و پا - و چشم وگوش به فریب کاری و نیرنگ استوار با شد بهتر است د لها ی شا ن را - عقا ید شا ن را - ضمیر شا ن را پا ک کاری کنند تا با شد که شهر ها پا ک گردد . اینجاست که جان انسان گرفته نشود - نان انسا ن ،برق و آب و کار . . . آبروی ا نسا ن گرفته نشود . شهر و قریه و ده همه آ با د و بنأ پا ک میشود .

>>>   حـــــــــزب جمعیت کدام روز شهر را پاک کاری میکند ؟ این جمعه نوبت حزب اتحاد استاد سیاف است؟؟ هر حزب یک روز شهر را پاک کند 120 حزب است > شاروالی نتوانست حالا تنظیم ها واحزاب کارکنند

>>>   من همین‌قدر اظهار میدارم : جزا ء کم الله خیر ،هرکس در افغانستان ودر شهر زیبای کابل هر کار نیکو را اجرا کند خداوند برایش آجر عظیم بدهد ، سهو واشتباه از همه صورت گرفته وهنوز هم به آن پی نمیبرند، کسانیکه جاده های کابل را پاک می‌کند حتمآ شرافت وعزت در نزد الله دارند .
عبدالله ریحان

>>>   در تمام كمنت ها فقط حكمتيار وحزبش يك طرفدار دارد كه اوهم يوسفزى طالب است
پس معلوم است كه از راه انتخابات آزاد هيچ وقت صاحب قدرت نخاهد شد ،از راه جنگ و قتل و قتال هم كه جز روسياهى و نفرت چيزى حاصل نكرد.
پس گليم خود را جمع كند و برود در ملاكند و شمشتو ملا امام شود.
موچى

>>>   به هر رنگی که خواهی جامه می پوش
من از ترس خرامت می شناسم
جنایت های بیشمار حزب شیطانی بنام اسلامی از دیدگاه هیچ انسان پوشیده نیست. از گردن بریدن های عساکر دولت تا تخریب تاسیسات عام المنفعة نظیر مکتب ، شفاخانه، پل سرک .....
همینکه آرزو های بقدرت رسیدن در کابل براورده نشد، کابل را با بیرحمانه ترین و وحشیانه ترین روش راکت پرانی میکردند. تمام هست و بود پایتخت را به نیستی کشاندند و پایتخت کشور که یگان ساختمان زیبا داشت به مخروبه های مبدل کردند که مشابه ویرانی ها جنگ دوم جهانی بود.
تمام اسلحه که دارای ملت بود، به پاکستان دادند و تا هنوز هم رهبر پوشالی اش در آغوش بادار ( پاکستان) است و طبق اوامر بادار جنایت آفرینی میکند.
لعنت بر همچو دست نشانده های که تمام اموال جهاد را صرف قتل افراد نخبه افغانستان، و پیشبرد پالیسی های پاکستان کردند.
آفرین بر همچو چشم سفیدی که به دست نشاندگان می زیبد
دگروال زدران باشنده مکروریان

>>>   خود شان در چند دهه مردار کردند و حالا میخواهند با پاک کردن کثافات تاریخ را پاک کنند که هرگز نمیشود.

>>>   راکت های بیشماری را بالای مردم مارواداشتند نمیتواند از تاریخ وطن ما یاد نسلهای موجودازیاد ببرند باز هم اگر تغیر مثبت وپشیمانی ازارتکاب جرایم شان ب نموده باشد تغیر خوب است.
کابلی

>>>   مردم هنوز راکت باران ها را فراموش نکرده اند دلیل روشن قصر دارالامان است از دلسوزی تشکر
خداوند هدایت برای خود شان بدهد و مردم را از شر ایشان نگهدارد

>>>   مگرخود شهروندان کابل انسان نیستند که حزب اسلامی برایشان می اموزد فرهنگ شهرنشینی یعنی این قسم است خوب است هرتنظیمی هرجوریانی به نوبه خود این کار را ادامه بدهند تااین مردم طریقه زندگی کردن ونظافت وشرافت انسانیت را متوجه شوند خود این تنظیم ها فرهنگ شهر نشینی را نابود کرده بودن دوباره میخواهند حالا جبران کنند .

>>>   از قلب های ما خداوند بزرگ میداند، که به کدام سمت روان است. چه میدانید که حزب اسلامی از کسانیکه امروز گپ از حقوق بشر میزنند و هر روز با آرایش خود را دولت وحدت ملی میدانند بهتر باشد. خداوند داناست!

>>>   آیا تنها نظافت فزیکی مهم است یا نظافت فکری؟
اینها نه نظافت جسمی دارند نه فکری چه بماند به توجه به نظافت شهری؟
من دیر زمانی در دفاتر این حزب در شمشتو و دیگر بخش های پیشاور کار کرده ام حتی برای مدت کوتاهی در دفتر انجینر صاحب نیز موظف بودم. اما با کمال صداقت اعتراف میکنم که بیشترین افراد این تنظیم چه در دفتر و چه در زندگی شخصی اصلا خبری از نظافت نداشتند چه بماند به توجه. هر جای دفتر که دل شان میشد نصوار تف میکردند. با بوت های کثیف و تعفن پای به دفتر می آمدند، بوی عرق خو یک امر عادی و فرار نشدنی بود. اما میشد که همه اینها را آهسته آهسته برایشان گوشزد کرد . بدترین چیزی که درین تنظیم ترورستی بنام اسلامی یافتم این بود که مفکوره های شان خیلی کثیف بود. شعار شان بود که هر کسی در کابل زندگی کند، کارمند دولت باشد، یا حتی نان سیلو خورده باشد باید گردن زده شود. جنایت های بیشماری که بر نخبگان کشور کردند و همه را نیست کردند از چشم هیچ انسان با وجدان پوشیده نیست. روی همین ملحوظ بود که من این تنظیم بنام اسلامی را ترک کردم و اگر زندگی بود کتاب خاطرات ایام جهاد و جنگ های کابل را با اسناد و شواهد حتی ضبط صوت هاخواهم نشر کرد. باز خواهید دید کسانیکه امروز داد وطن دوستی و انسانیت می زنند چه جنایت های را مرتکب شده اند و دران وقت بران افتخارم میکردند. یکی ازین اسناد نقشه های بود که از طرف آی اس آی برایشان داده میشد و هدف های راکت ها تعیین میشد که همه و همه بر جان مردم بیچاره و تأسیسات عام المنفعة بود که امروز از نبود شان رنج میبریم.
سند دیگر ضبط صوت جلسه ای است که میخواستند بند برق نغلو را تخریب کنند. که تمام این اسناد را با سی دی در خدمت هموطنان قرار خواهم داد.
از شما هموطنان استدعای دعا میکنم تا در نشر کتاب توفیق یابم.
زمرک عابد

>>>   اگر واقعاً هدف شان پاک کاری بود پس چه نیاز به بر افراشتن بیرق ها بود؟ این پاک کاری بود یا اعلان موجودیت و بیاد آوردن خاطرات تلخ تخریب و راکتباری کابل؟
اینها اگر اینقدر پاک طینت هستند باید از غلامی دست بکشند.
نسیم حقیقت یار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است