نام دو زن هموطن در فهرست صد متفکر جهان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۴/۹/۱۲ کد خبر: 107320 منبع: پرینت

نام دو زن هموطن در فهرست صد تن از متفکران جهان جا گرفتند.

نشریه فارن پالیسی فهرست صد تن از متفکران جهان را نشر کرد که در آن نام های دو زن افغانستانی هم دیده می شود.

این لیست شامل نام افرادی می شود که در بخش مبارزه، دفاع، نویسندگی، هنر کار کرده اند.

شکریه بارکزی به حیث مبارز و سونیتا علیزاده در بخش هنر در این لیست جای دارند.

این لیست از سوی نشریه فارن پالیسی نشر شده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چه انتخابی از مرد متفکر چه فایده به افغانستان رسید که حالا نوبت زن متفکر متقلب قبیلوی همان که می گویند ....... برخواست راه کاروان گرفت ازین کاپران شک نیست چنین انتخاب شان نباشد برای کته گل سوته گل بی بی گل وشفتالوگل تبریک باشد.

>>>   شايد اينها هم مثل اشرف غني متفكر استند
بيخار.

>>>   ازدست مردمتفکر به فغان امدیم خدا ماراازچنگ مرد وزن متفکر درامان داشته باشد

>>>   شکریه بارکزی فاشیست قومگرای معتصب که در این مورد خیلی از دیگران پیشی داشته وزیرکانه عمل کرده ودر این مورد از خود شترارت ومهارت نشان داده حق داشت که نام اش در فهرست صد زن متفکر جهان درج شود وهمین متفکر فاشیست وکیل قلابی دیروزو اکنون تازه سفیر افغانستان در ناروی شوهر خود اقای داوی را که هفت ملیون دالر کابل بان را تصاحب کرده با خوش خدمتی وچاپلوسی به جناب ریس جمهور ازتحویلی دوباره پول کابل بانک طوری شوهر خود را نجات داده که ادم تعجب میکنند وبا این مهارت وشتارت و فریب ودوکه بجز از همین خانم شکریه بارکزی کسی دیگری مستحق پنداشته میشد که نمی شد خانم کفتر مبارز که در مقابل ظلم طالبان ترورست مسلحانه در مبارزه است ایا ان خانم صادق بوطن مستحق شناخته میشد که نه شد عدالت خو همین است که همین است .

>>>   قابل توجه نيست، حالا همه فهميده اند كه همين سازمانهاي غير، در جهان عقب مانده هميش خواسته اند خَر را در راس قافله بياورد، همين حالا رئيس جمهور بي ....ما توسط همين نشرات و سازمانها متفكر دوم جهان لقب داده شده است، شايد قصد شان از فكر دزدي و چپاول گري باشد.
متفكر اول از قصر سفيد

>>>   خدا کند که متفکر مرد ( ملا غنی ) نشوند که ملک ویرانتر میشود ، از متفکر بد ما آمده است این یکی خو دیوانه برامد و آن دو زن را خدا میداند

>>>   سونیتا علیزاده خانم بسیار جوانی است که قبلا سال ها در ایران در مهاجرت به سر برده و اکنون ساکن امریکا و خواننده ترانه به سبک رپ rap است. البته او در مورد مشکلات زنان در کشور افغانستان و ظلم هایی هم که در بعضی موارد به انان می شود صحبت هایی می کند و ان ها را در ترانه هایش انعکاس می دهد ولی این که این ها می تواند دلیلی برای انتخاب او برای یک زن متفکر در سطح جهانی باشد جای سوال است .

>>>   شکریه بارکزی مبارزه برای نگهداری از میلیون ها دالر پول دزدی شده کابل بانک توسط شوهرش را ادامه خواهد داد

>>>   شکریه بارکزی مبارزه برای نگهداری از میلیون ها دالر پول دزدی شده کابل بانک توسط شوهرش را ادامه خواهد داد تا دزد نباشی مغز متفکر نمی شوی

>>>   عجب فکایی جالبی شکریه هم در جمع متفکران جهان راه یافته,من واقعا در عجبم که معیار این سازمان ها برای چنین رده بندی چیست,ان از اشرف غنی که ملت ما را نابود کرد و لقب دوم مغز متفکر دنیا را دارد این هم از این فاشیست,اگر معیار اینها واقعا مغز است باید خدمتشان عرض کنم بالای این گور که نشسته ای داخلش جنازه ای نیست.

>>>   هر نفم كه بدرد شان خورد مغز موتفكر الام ميكونه

>>>   این انتخاب ها فلابی و دروغ و هرفمند می باشند، استعمار و استگبار مهره های خود را تطمیح می نمایند، این زن بنام شکریه اصلاً آنقدر که با خارجی ها است با مردم خود نبوده است. و از طرفی هم اگر این خانم از تفکر یک تفریف جامع و مانع ارایه کرده ، باز درست، در غیرر آن : تا سیاه روی شود هر که در او غش باشد.
مردم افغانستان به هیچ وچه به این تبلیغات مغرضانه فریت نمی خورند، این "رکلام "های نوع غربی در اینجا هیچ چلش نداشته است، مطمئن باشد.
هوشیار ازکابل

>>>   جالب است كه متقلبين ونژاد پرستان در افغانستان لقب متفكر را مى گيرند،خوشبختانه مردم چهره واقعى اين دزدان وغارت گران كه راءى واقعى مردم را به تاراج بردند مىشناسند
رحيمى،،،المان

>>>   مزه متفکرره هم دیدم ههه

>>>   اگر متفكرين جهان از همين قماش شكريه باركزي باشند، واه به حال جهان.

>>>   دربخش هنرقبول دارم ولی انتخاب شگریه که نه مقاله برتری دراستادی دارد ونه اثرقابل ملاحظه یک انتخاب کاملا سیاسی است .
به هرصورت دربخش هنرقابل تقدیر است .وبه تمام افغانهای آزاده وزنان عفیف وپرتوانمان تبریک میگویم .
شیوا بلخ

>>>   حالا که کته گل مغزمتفکر شده متخصص قصه اش مفت شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است