پیش بینی اوباما برای رییس جمهور بعدی آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۹    ۱۳۹۴/۹/۱۱ کد خبر: 107301 منبع: پرینت

باراک اوباما پیش بینی کرد که رییس جمهور بعدی آمریکا نیز از حزب دموکرات انتخاب خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری تاکید کرد: من مطمئن هستم که رهبر بعدی آمریکا نیز از حزب دموکرات خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: من فکر می کنم که یک دموکرات جانشین من خواهد شد. من به آگاهی و هوشیاری مردم آمریکا نسبت به این مساله اطمینان دارم.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است 8 نوامبر 2016 میلادی برگزار شود. هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا نامزد پیشتاز در بین دموکراتها به شمار می رود. برنی ساندرس مهمترین رقیب کلینتون به شمار می رود.

در بین نامزدهای جمهوریخواه نیز دونالد ترامپ فعلا پیشتاز است و بن کارسون نزدیک ترین رقیب وی به شمار می رود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این معلومدار است.
زیرا کار هایی را که جمهوری خواهان میکردند، همه اش را خودت انجام دادی. منجمله توسعه جبهه های جنگ تحت نام بهار عربی و ادامه جنگ در عراق و افغانستان و توسعه آن به سوریه و اوکراین و مصر و لیبیا و نایجریا و یمن و غیره نقاط جهان و فروش سلاح و مهمات به کشور های مختلف.
بناً وظیفه صد ساله جمهوری خواهان را خودت انجام دادی. بناً تا صد سال دیگر جمهوری خواهان حق ریاست جمهوری امریکا را ندارند..
راستی یک گپ دیگر: جایزه صلح نوبل را در یگان جای صحیح پت کن که مسًولین آن میخواهند این جایزه را از نزد تو دزدی کنند، زیرا تو نمیخواهی این جایزه را داوطلبانه به آنها دوباره بسپاری.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است