دیدار والی و شماری از بزرگان زابل با وزیر داخله
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۴/۹/۱۱ کد خبر: 107259 منبع: پرینت

والی و شماری از بزرگان ولایت زابل با نورالحق علومی وزیر داخله ملاقات نمودند.

در این ملاقات که نمایندگان مردم در مجلس نمایندگان و مجلس سنا و شماری از علما و بزرگان قومی ولایت زابل نیز حاضر بودند، انور اسحاقزی والی آن ولایت در رابطه وضعیت امنیتی در مرکز و ولسوالی های آن ولایت معلومات داد و افزود که مردم این ولایت ازنیروهای امنیتی و دفاعی کشور حمایت نموده و بهترین فرزندان خود را به صفوف این نیروها معرفی می نمایند.

همچنان چندتن از بزرگان و متنفذان آن ولایت با مطرح نمودن نمودن برخی از مشکلات محیطی و امنیتی حمایت خود را ازبرنامه های امنیتی وزارت داخله در جهت بهبود وضعیت امنیتی در کشور ابراز داشتند.

در همین حال نورالحق علومی وزیر داخله از حمایت علما، بزرگان قومی و مردم ولایت زابل از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور اظهارخرسندی نمود و گفت که وزارت داخله جهت تامین امنیت و تنفیذ یکسان قانون در کشور متعهد بوده است و در این راستا از هیچ نوع تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

همچنان وزیر داخله با تاکید برامنیت شهروندان کشور گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی بویژه قطعات و جزوتام های پولیس ملی جهت حفاظت از جان و مال مردم مطابق قانون مسوولیت داشته و در این راستا تدابیر و پلان های موثر کاری روی دست گرفته شده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است