در 2 اقامتگاه آلمان، 6 مهاجر زخمی شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۷    ۱۳۹۴/۹/۱۰ کد خبر: 107244 منبع: پرینت

رقم بالای پناهجویان در اقامتگاه های موقتی در آلمان گاهی سبب بروز اختلافات میان پناهجویان کشورهای مختلف می گردد. در درگیری های که در 2 اقامتگاه در آلمان رخ داد، جمعا 6 تن زخمی گردیدند.

خبرگزاری آلمانی دی.پی.ای. از یک برخورد فیزیکی در اقامتگاه آوارگان در شهر دریسدن در شرق آلمان خبر داده است. در این درگیری 2 تن زخمی گردیده اند که جراحت یکی از آنها شدید است.

به نقل از دویچه وله، به قول پولیس 6 پناهجو در سنین 18 تا 28 ساله عصر روز دوشنبه با هم برخورد فیزیکی کردند. گفته شده است که این زد و خورد میان مردان عراقی و ایرانی صورت گرفته است. یک عراقی شدیدا زخمی شده است و در یک شفاخانه تحت معالجه قرار دارد. به جراحت مرد ایرانی در خود محل رسیدگی صورت گرفته است.

پولیس هردو گروه را از هم دور کرده است. دلیل این نزاع تا حال روشن نشده است.

خبرگزاری دی.پی.ای. در گزارش دیگری گفته است که در نتیجه یک درگیری در شبانگاه یکشنبه در یک اقامتگاه موقتی آوارگان در شهر هاترسهایم در ایالات هسن آلمان، حدود 30 باشنده این اردوگاه به جان هم افتادند. به قول این خبرگزاری در زد و خوردها در این اقامتگاه موقتی، که در اصل یک ورزشگاه سربسته است، چهار تن زخم برداشته اند. پولیس دو جوان به سنین 17 و 23 ساله را، که عاملان احتمالی این درگیری شمرده می شوند، بازداشت کرده است.

گفته شده است که ماموران نگهبانی این اقامتگاه توانسته اند پیش از رسیدن پولیس بر اوضاع مسلط شوند. پولیس در اعلامیه روز دوشنبه خود گفت که دلیل این زد و خورد میان دو گروه تا هنوز معلوم نیست. به منظور جلوگیری از منازعات بیشتر، پنج تن به اقامتگاه دیگری منتقل گردیده اند. در مورد هویت این افراد و زخمی ها چیزی گفته نشده است.

پیش از آن در زد و خورد دیگری در یک اقامتگاه پناهجویان در برلین پایتخت آلمان چند تن زخمی گردیده بودند. هجوم سرسام آورگان به آلمان سبب شده است که رقم بلند پناهجویان کشور های مختلف در اردوگاه های موقتی جا داده شوند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است