سکوت مرگبار در بدخشان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۴/۹/۱۰ کد خبر: 107235 منبع: پرینت

تیر اندازی بالای غیر نظامیان در شهر فیض آباد مرکز ولایت بدخشان آن هم بالای نیازمندان و پیر مردان و پیر زنان که قامت استوارشان را فقر خم کرده است، قطعا برای من به عنوان یک شهروند این ولایت پذیرفتنی نیست، والی، رییس امنیت ملی و فرماندهی امنیه باید به مردم در این مورد پاسخ دهند.

از سوی هم سکوت مرگبار رسانه ها وجریان های که خود را عدالت خواه و آزادی پسند می دانند پرسش بر انگیز است که نتوانستند بدلیل معاملات شان با مقام های حکومتی ولایت بدخشان و جریان های مافیایی صدای و فریاد دادخواهای بلند کنند. وجدان های بیدار نباید سکوت کنند و برای دادخواهی رویداد اخیر در این ولایت که یک کشته و سه زخمی برجاگذاشت فریاد عدالت خواهانه بلند کنند و اجازه ندهند که پس از این افراد مسلح مسوول وغیر مسوول به گونه ی وحشیانه بالای مردم بتازند.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم شریف بدخشان سال هاست که محروم ترین ومظلومترین ساکنان این وطن هستند گاهی غضب طبیعت مانند زلزله وسیلا ب وبرف کوچ ، زمانی ظلم وتعدی جنگ سالاران هموطن خودشان زندگی را برای مردم تلخ میسازند نوبتی اشرارمزدور پاکستان جوانان وطندوست ودلیر این خطه تاریخی را به جرم دفاع از وطن وسرزمین شان شهید میسازند.
ر

>>>   کمپل و دیگر مواد توضیع میگردید که ناگهان از طرف شب کارمندان امنیت ملی همراه با کارمندان جنایی و بعضی از قوماندان صاحب های ...دست به دزدی زدند که در نتیجه درگیری شد یک نفر کشته و 7 تن زخمی شدن
بدخشانی

>>>   بــــه بـــدخشــــــــانــــــی !
بــــرای دزد هـــآی امنــــیـــت ناملی بگــــــو اگــــر برابر یک مــــوش غیرت دارید بروید السوالی را که اشـــــــــــــرار تصرف کرده آزاد کن! این روباه هـــــــــا صرف در مقابل مردم مظلوم وبی دفاع شــــــیـر هستند ! اشرف غنی باید امنیت های بی امنیت بدخشان راهم مانند قندز منفک کند

>>>   باید خاطر نشان ساخت که در این دزدی باند وکیل ناجی نظری و ذکریا سودا دست بالا داشتند. اینها که از قاچاق شکم شان سیر نشد، حال حق چهار مسکین و بیچاره را دزدی و گرگی میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است