هشدارهای 48 ساعته!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۴/۹/۱۰ کد خبر: 107233 منبع: پرینت

سفارت آمریکا در کابل هشدار داده است که در 48 ساعت آینده یک حمله بزرگ در کابل خواهد شد. یعنی اگر ما سفارت آمریکا را در کابل نمی داشتیم معلوم نبود چه کسی باید بفهمد که تروریستان می خواهند به کابل حمله کنند. مردم عزیز و همیشه در صحنه ما نیز مقاوم تر از قبل هیچ هراسی از حملات 48 ساعت آینده ندارند و حتی برای 48 ثانیه بعد هم آمادگی کامل برای وقوع هر حمله ای دارند یا به تعبیر واضح تر دو گزینه پیش روی ملت قهرمان ما وجود دارد؛ یا اینکه بر اثر انفجاری، انتحاری راه شان را مستقیم بگیرند و بدون حرف و دلیل و شکایت بروند آن دنیا و بمیرند و سر و تن و جان شان را بکوبند به بمب و راکت و گلوله و یا هم اینکه به صورت کاملا تصادفی زنده بمانند و از بین اینهمه هشدارهای 48 ساعته دیگر جان سالم به در ببرند.

اشرف غنی هم در چنین اوضاعی رفته تا در پاریس با یک دو جین کشور اروپایی در مورد افغانستان حرف بزند و بگوید "افغانستان محاط به خشکی است و همه چیز آرام است و مردم ما هم کاملا خوشحال است و هیچ مشکلی هم ندارند و در کمال بی خیالی گودی پران هوا می کنند". یعنی نمی دانم چه رازی در سفرهای رییس جمهور فعلی و قبلی وجود داشت که تا پایشان را به خارج از افغانستان می گذارند ترکیدن و منفجر شدن و حمله کردن در داخل کشور شروع می شود.

بهر صورت خیر ببینند این سفارت جلیله آمریکا که حداقل ما را خبر کردند که به کابل حمله می شود در غیر آن ما که از بی خبری آمار هجوم کشته شدگان ما آن دنیا را هم پر کرده است و وضعیت نظم و ساعات کاری حضرت عزراییل را هم با این همه کشته و مرده خراب کردیم. در حملات قبلی کور شویم اگر کسی برای ما اطلاع داده باشد که قرار است چند صد نفری سالم بروند هوا و کشته و زخمی و لاش و خونین سقوط کنند پایین.

حالا اگر سفارت آمریکا یک لطف دیگر هم بکنند و بگویند که این حمله در کدام منطقه شهر کابل صورت می گیرد که حداقل ما چند دست و پا و کله مصنوعی هم با خودمان محض احتیاط داشته باشیم ممنون میشویم و اگر باز هم لطف کنند و بگویند که در کدام ساعت و دقیقه و ثانیه قرار است این حمله شود یک دعای چقُر به ارواح آقای واشنگتن و دیگر روسای جمهورشان می کنیم. باز اگر زحمت بکشند و اسامی تروریستان با نام ولد و ولدیت و شماره تذکره شان را هم به ما بگویند مطمین باشند ملت ما به ملت های سوریه و عراق و سودان و چند کشور خراب شده دیگر هیچ چیزی نمی گویند، حالا اگر عاملان پشت پرده این حملات در کابل و در صف مقام های بلند پایه و کوتاه پایه در داخل دولت را هم افشا کنند دهانمان کاملا بسته است و اسرار محرمانه را فاش نمی کنیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از سفارت جلیله کشوردوست استراتژیک تقاضا داریم این حمله را چند ساعت الی برگشت رئیس جمهور به تاخیر بیاندازند امید درمورد به مرجع ذیربط هدایت لازم داده شود چون هززمانی رئیس جمهور بیچاره ما به خارج سفرمیکنند یک مصیبت درینجا بخلق میشود که ازین بابت هم معلومات شما کاملتر وموثق تر است!
( گیلگمـــش )

>>>   دروست گفتی آقای ثاقب دهان امنیت ما ره لبر طب زده پس مجبور است خود شان خود نمایی کنند
ابراهیمی جاغوری

>>>   طراح وتنظیم همه مصایب بالای ما خود شان میباشند واز همه فجایع اطلاع دارند وهمه مجریان انرا مدیریت وحمایت همه جانبه میدارند وای به حال مردم ما که مانند چوب سوخت در تنوز کارزاز وحشت اتش افروخته شده کشور های مجرم قدرت مند منطقه وجهانی میسوزند به پرنده گان حیوانات حشرات وامثال ان چیغ وفریاد ترحم حین کشتن سر میدهند اما با مردم بی صاحب و لامالک ما هر گز نی...............صالحی

>>>   سفارت نگو لانه ای جاسوسی بگو
باور کنید مردم افغانستان اگر غیرت افغانی شان یک دفعه برخواست
دیگر ازین منافقان قرن بیست و یک درافغانستان خبری نخواهد بود.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر استعمارگران جهان از ابتدا تا انتها
مرگ بر نیرنگ شان که بخاطر استعمار استفاده میکنند.

>>>   غیرت افغانی یعنی چی ، در طول تاریخ افغانستان بدون از حکومات امیر حبیب الله کلکانی و برهان الدین ربانی ، هیچ حکومتی بدون معامله ، پشتیبانی خارجی و وابسته گی در کشور رویکار نیامده و اگر به صحنه آمده دوام نیاورده ، و در طول سالیان گذشته انواع و اقسام جنایات توسط کشور های مختلف بالای ما روا داشته شده است ، سرزمین بلا کشیده ما بار ها مورد تجاوز سرخ ، سیاه و اکنون امریکا و چهل کشور هم پیمانش واقع گردیده است و جنایات بیشماری توسط همه متجاوزین بالای زن ، مرد ، کودک ، پیر وجوان این مرز وبوم صورت گرفته است ، همیشه نوکر صفتانی بی وطن و مزدور را تحت عناوین خلقی ، پرچمی ، مجاهد ، طالب ، تکنوکرات و اکنون داعش بالای سرنوشت ما حاکم ساخته اند ، و اکنون نیز شماری پر طمطراق از غیرت افغانی سخن می گویند که به نظر بنده یک واژه کهنه ، فرسوده و نقش بازنده یی بیش نیست .
کوه کن

>>>   از یک شخص پرسان کردن چرا در امریکا انفجار(انتحاری) نمی شود گفت بخاطریکه در آنجا سفارت ندارد.
تمام دسایس از طرف خود شان طرح میشود بعداً در کشور عزیز ما شایع پراگنی میکنند که به تعداد ..... تروریست داخل کابل یا فلان ولایت شده. در حقیقت داخل نشده است داخل آورده شده است از طرف حلقات مربوط به خود شان.
ش "داور"

>>>   ایندفعه نوبت کدام تروریست بدبخت باشد تا خود را منفجر کند یا بگفته صدا ما نیامدیم بلکه ما را آوردند
یعنی اینکه نوبت کدام بد بخت است که از طریق ریموت کنترول سفارت کبرای دوست بزرگ استراتژیک منفجر شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است