اثر افزایش درجه حرارت زمین
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۴/۹/۱۰ کد خبر: 107230 منبع: پرینت

افزایش درجه حرات زمین به این معنی است که سطح آب دریاها از اثر ذوب شدن یخچال های طبیعی بالا خواهد رفت و مناطق ساحلی و رودخانه ها را غرق آب خواهد کرد و زندگی بیش از 100میلیون جمعیت را به مخاطره خواهد انداخت.

اکوسیستم های طبیعی یعنی زمین های مرطوب یا زمین های هموار و اصولا حیوانات و پرندگان و گیاهانی که به زندگی در شرایط آب و هوایی معین خو گرفته اند ناگهان خود را با اوضاع متفاوت مواجه خواهند دید و همین مساله باعث نابودی و انقراض بسیاری از این گونه های جانوری و گیاهی خواهد شد.

داکتر یارمحمد حیدر زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب داکترصاحب دست تان دردنکند!
کاش پیش بینی تخمینی بارندگی سال رابمردم معلومات دهندتامردم درکشت خوداصراف یاهدرنشود.
وطندار

>>>   حکومت غنی و عبدالله از جمله ناکام ترین حکومت های در تاریخ افغانستان است بخاریکه تقسم قدرت به افراد بی سواد کم تجربه بنام قوم سمت تنظیم ها صورت گرفته است. در این حکومت هیچ شایسته سالاری در نظر گرفته نه شده است کار و پالیسی اداره ملی حفاظت محیط زیست از عدم رهبری مسلکی در طی چهاردهده سال نا کام است از عدم مدیریت از روز تاسیس اداره کار آن یک فیصد هم نتیجه ندارد.

>>>   بلی داکتر صاحب سبب بلند روی درجه حرارت استفاده از سوخت هاي فسيلي است و به سبب نابودي جنگل ها توليد مي کند که گياهان مي توانند تنها 50 درصد از اين ميزان را مصرف کنند و بنابراين 50 درصد ديگر آن انباشته مي شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است