خاطرات تلخ دختر 7 ساله اسیر داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۹    ۱۳۹۴/۹/۱۰ کد خبر: 107196 منبع: پرینت

دختر 7 ساله ایزدی پس از آزادی از چنگ تروریست‌های داعش، از خاطرات تلخ خود گفت.

رادیو اسپوتنیک موفق شد با لامیای خوردسال صحبت کند که او و خواهر و مادر باردارش را در « سنجار» (شمال عراق) ربوده بودند.

لامیا گفت یکی از شبه نظامیان قطری داعش به نام « ابو محمد» بارها به او تجاوز کرد. به گفته لامیا این شبه نظامی که دهها سال بزرگتر از او بود قصد داشت اصول دین ایزدی بطور کامل از حافظه دختر خوردسال پاک شود.
دختر را به شهر سوری «رقه» منتقل کردند که تحت کنترل شبه نظامیان داعش است.

لامیا و خواهرش به مدرسه فرستاده نشدند. مادر آنها که وقتی ربوده شد 5 ماهه باردار بود. پسری در اسارت به دنیا آورد که شبه نظامیان او را «عمر» نامیدند.

بعدا شبه نظامی قطری می خواست لامیا را به شبه نظامی دیگر از عربستان سعودی بفروشد. لامیا گفت قیمت او چند دلار تعیین شد. شبه نظامی سعودی می خواست او را به شرط « آموزشش» بخرد. یکسال او را تربیت کند تا وقتی به سن 8 سالگی رسید با او ازدواج کند.

لامیا و خواهر و مادر و بردارش یک هفته پیش از سوی هموطن خود، "ابو شجاع " آزاد شدند که تا کنون زنان عراقی زیادی را از اسارت «داعش» آزاد کرده است. برادرشان را به افتخار نجات دهنده خودشان شجاع نامیدند.

خانواده‌ای که کودکان خود را به «داعش» بدهد، ماهانه 1400 دلار در ازای هر کودک دریافت خواهد کرد. این مبلغ هنگفتی برای این خانواده ها است، زیرا ساکنان دو شهر فوق الذکر از زمانی که شبه نظامیان «داعش» آنجا را تصرف کردند با گرسنگی شدیدی روبرو شدند. اگر والدین با دادن فرزندان خود مخالفت کنند آنها را به قتل می رسانند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در افغانستان هلمند قیمت فرزند یک فامیل برای فروش به اشرار هفتصد هزار افغانی است شاید این پول از زکات وعشر چرس وتریاک باشد

>>>   کاملا بد بختی و وحشت است این در هیچ دین و آئین نمی باشد

>>>   اینها وحشی ترین آدمهاست
و.ع.غ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است