هوتل نظری در هرات عقب نشینی نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۶    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107175 منبع: پرینت

محافظان هوتل نظری در هرات بالای کارمندان اداره شهرداری این ولایت حمله مسلحانه نمودند.

مسوولان اداره شهرداری هرات می گویند هنگامیکه کارمندان ناحیه اول شهر هرات اقدام به تخریب پیاده رو مقابل هوتل نظری کرده اند با برخورد شدید تفنگ داران هوتل نظری مواجه شدند.

در همین حال مسوولان هوتل نظری حمله به جان کارمندان شهرداری را دفاع از حریم خصوصی شان دانسته از دولت خواستار استملاک جایدادهای تحت پلان عقب نشینی این ساحه شده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   استملاک را درست میگویند اگر غصب شده نباشد

>>>   استملاک را نمیدانم لطفا یکی توضح دهد تشکر اما پیاده رو ها مربوط شهر داری است حریم خوصصی از درب ورودی ساختمان به داخل میشود آن هم اماکین تجاری دراین ملک که یک مقدار پول داشته باشی آن وقت ما فوق قانون میشوی
ع غ ابراهیمی

>>>   گزارش رسده که قنسولگری ایران هم عقب نشینی خواد کرد ،اگر قنسولگری ایران عقب نشینی کند ، که در حقیقت مالک آن یک کشور خارجی میباشد ، پس جناب نظری باید به خواسته شهرداری که در حقیت برای رفاع مردم هرات در نظر گرفته شده تسیلم شود و موافقت کند ، تا دوکان هایش چند متر عقب نشینی کند ، و گر نه از زور وقدرت کار میگیرد ، واین بر خلاف خواسته های شهرداری و مردم میباشد . در ضمن این چگونه هوتلی است ، که همیشه دروازه اش قلف میباشد ، بنده چندین بار دروازه هوتل را زدم و خواستم معلومات بگیرم ، که کرایه آن چند است و آیا چند شب میتوان در آن ساکن شد ولی جوابی درستی نگرفتم . چنین معلوم میشود که از این هوتل مانند یک زندان محافظت میشود، خدا میداند عقب این( زندان ) یا هوتل چه افرادی زندگی می کنند و چه برنامه های انجام میگرد ؟

>>>   من یک سوال از نظری دارم.تو ایا این زمینهای که تو هوتل حمام وبلدینگ درست نمودی در جاده ولایت همرای سرک خریدی اگر همرای سرک خریدی کو اشبا کردی چراکه بنده سنم بالا تر از 48سال است از وقتیکه من دست چپ وراستم را فهمیدم همین سرک ولایت از هردو طرف تحت غقب نشینی سرک بود خوب اگر نخریدی پس بگذار تا این جاده وسع شود مردم از مشکلات خلاص شوم تور خیری بکار نیه همان قدر پول تور سیر نکرد بسهدیگه کمی به اخرتم فکر پها تو خو به لب گور رسیده اینها را میوری همرایت.

>>>   غلط ک رده است محافظان نظری این صد سال قبل عقب نشنی داشته نظر از که بهتر است وکیل... خور هر روز به در یکی از دروازه های دولتی به خاطر صد دالر ایستاده هستید این خاینین نه می خواهد شهر ما مقبول شود

>>>   اگر شرم داری غقب نشینی کن دیگر آبرو خود را نه ریزان گرچه شما وکیلان چندان آبرو هم ندارید

>>>   یا عقب نشینی کند یا همانقدر پول به مسئولسن بدهد که ارزش تغیرنقشه رغا داشته باشد ! تا بعد بگویند ازینکار صرف نظر شد فعلا زمستان است !

>>>   مردم غیور بلند شوید شهامت تانرا نشان دهید وقت اش ریده هوتل و صاحب یلید این هوتل رات زیر یای کنید تا دیگران در هرات دیگر زور گویی نکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است