طیاره اماراتی در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۰    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107174 منبع: پرینت

یک طیاره اماراتی بدون هماهنگی مقامات افغانستان در میدان هوایی هرات نشست کرد و ده عراده موتر لندکروز و دو موتر باربری مواد غذایی را تخلیه کرد.

مسوولان امنیتی در هرات می گویند شش تن از جمله یک پاکستانی که قصد داشتند این مواد را تحویل بگیرند بازداشت شدند و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

همچنان گزارش رسیده است که رییس و آمر میدان هوایی به جرم اجازه نشست به طیاره اماراتی از کار برکنار شده و شش تن از رابط های عربها بازداشت گردیدند.

یکتن از مسوولان به خبرنگار افتخاری ما اظهار داشت که این طیاره متعلق به شکارچی های عربی است که سال گذشته به هرات آمده بودند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این کار ....آدم کش است. این مزدور اعراب وحشی. عرب را باید از کشور بیرون راند. این ترورریست پروران.

>>>   این مواد را به دغش بادغیس انتقال میدهند

>>>   گـــــــــــــــــــــوش وبینی پاکستـــــــــــانی را قـــــطــــــع کنند !

>>>   در هرعمل ناروا ناجایز وخودسری بی قانونی پای عرب داخل است

>>>   خوب سومبه کنید که دیگر هرگز بدون اجازه به خاک ما وارید نشود

>>>   این اشرف غنی را باید برداشت وگرنه آفت وهابیت تاروپوت جامعه مارا برای سالیان متمادی ازبین خواهدبرد وهابیت اسلام نیست یک آفت دین است.بااحترام

>>>   در نا امنی تمام دنیا اعراب دست دارد این چه کشوری بی در پیکر است
هر کسی از هر جایی که بخواهد وارد میشود بدون اجازه
ابراهیمی

>>>   این عربها افراطی از داعش و طالب حمایت میکنند بجز عیاشی و قمار و فحشا کاری نمیکنند. این سگان وحشی را از هرات مقدس بیرون کنید

>>>   شکارچی - موادرا به داعش میرساند.
عبدالرووف حسین خیل

>>>   این شکارچی ها دوستان صمیمی اسماعیل خان است که سال گذشته برای تفریح و گرفتن باز ها آنها را به فراه برد بهتر است از حناب این وطنفروش اسماعیل پرسان شود

>>>   عرب بنام شکارچی جاسوسان خودرا میفرستند و پاکستان بنام مبلغ دینی جاسوسان شانرا در کشور ما میفرستند هرکدام از کشور های مداخله گر به نحوی از انحا جاسوسان شانرا روانه کشور افغانستان میکنند ودولت کذشته وفعلی تاکنون جاسوسان کشور های مداخله گر متجاوز را به اشد مجازات به جزای اعمال شان نرسانده وحال پا را فراتر گذاشته اند طیارات کمکی شان به ترورستان طالب وداعش در میدان های هوایی کشور فرود میاید وتا معموله های کمکی شانرا به ترورستانی که هدف سرنگونی نظام موجود افغانستان را دارند مواد شانرا برسانند ویکتعداد زراندوز خود فروخته شده داخلی را هم با خود با دادن پول بیشمار شان همراه وهمگونه ساخته اند مانند افرادمسول میدان هواهی هرات را باید طیاره ضبط وعمله طیاره را با همکاران وطنفروش شان در میدان هوایی هرات را با خبیث پاکستانی به دار کشیده شوند تا دیگر چنین جرعت خیانت را به کشور ما را کسی نکند .

>>>   دلتان جمع باشد ، فردا محترمانه رها می گردند .
حسن غمکش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است