فرود چرخبال منسوب به داعش در ولایت بادغیس
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107164 منبع: پرینت

خبرهای ضد و نقیضی از فرود آمدن یک چرخبال ناشناس در مناطق زیر اداره افراد منسوب به داعش در ولایت بادغیس حکایت دارد.

به نقل از کهندژ، نمایندگان شورای ولایتی بادغیس این خبر را تایید می‌کنند ولی مقام‌های محلی این ولایت تنها گشت‌زنی یک چرخبال در نواحی مرزی بادغیس را قبول دارند.

نمایندگان شورای ولایتی بادغیس می‌گویند: گزارش‌هایی از فرود یک چرخبال در مناطق زیر اداره طالبان یا افراد وابسته به داعش به آنان رسیده است ولی اسناد فرود چرخبال در یکی از این مناطق وجود دارد.

محمد ناصر نظری رییس شورای ولایتی بادغیس می‌گوید: این چرخ‌بال در منطقۀ چپ قول ولسوالی بالامرغاب فرود آمده و اطلاعاتی که به آنان رسیده نشان می‌دهد مقداری مهمات برای افراد داعش که بیشترشان چچنی‌، ازبکستانی، پاکستانی و عرب هستند، آورده است.

وی گفت: باشندگان منطقه فرودآمدن این چرخبال را دیده‌اند.

رییس شورای ولایتی بادغیس افزود: این موضوع را به مقام‌های محلی این ولایت گفته‌اند و قرار شد به مرکز نیز گزارش شود.

در همین حال عبدالرووف تاج فرمانده پولیس بادغیس می‌گوید: گزارش فرود این چرخبال را مردم به آنان داده‌اند ولی فرمانده پولیس بالامرغاب و نهادهای استخباراتی تا حال چنین گزارشی را نداشته‌اند اما شراف‌الدین مجیدی سخنگوی والی بادغیس به نقل از ارگان‌های کشفی می‌گوید: چرخبالی در نواحی ولسوالی بالامرغاب دیده شده است اما فرودآمدن آن را رد کرد.

فرمانده پولیس و سخنگوی والی بادغیس حضور گروه داعش را نیز در این ولایت رد کرده و می‌گویند: تا حال گزارشی از حضور این گروه در بادغیس وجود ندارد.

چپ قول در شرق ولسوالی بالامرغاب و در مرز با ولسوالی قورماچ فاریاب موقیعت دارد که به‌گفته رییس شواری ولایتی بادغیس، از چند سال گذشته، این منطقه تحت اداره طالبان قرار دارد.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   منا بع دو لتی از ترس حنیف اتمر پنهان کاری می نما یند ولی واقعیت همین است که ان چرخ بال مال امر یکایی ویا انگلیسهاها بوده تا داعش را مسلح گر دانند تا برای کشتن مردم بی کناه ما که اهل تشیع با شند اقدام نما یند .
داعش طا لبان دو پازچه شده القاعده لشکر طیبه و دیگر گروهای کثیف مسلح وگرگان درنده ولاش خوران دولت غنی وعبدالله همه وهمه در بند امریکا وانگلیسها اند خدا عاقبت را بخیر نما یند . با ید مرد م دست بکار شوند واز کشور دفاع نما یند
ک.م از کابل

>>>   اهسته اهسته امریکا ناتو و پاکستان تروریستها را به طیاره های جنگی مجهز کرد .
لعنت و مرگ به امریکا و پاکستان

>>>   حالا اينها از افغانستان چى ميخواهند چرا در پاكستان ودوبى كه مر كز فساد اخلاقى است چرا جهاد نميكنند وچرا حكومت خواب برده اين مناطق را بمبار نميكند كه پشه هم زنده نماند ، كجا شد دوستى هاى كه با امريكا دست داده بوديد يا او را در روز مبادا كار ميگيرد اگر خودتان طياره نداريد چرا از امريكايي ها كمك نميخواهيد يا خوش هستيد كه افغانستان ديگر هم پايمال شود بخدا شرم است شرم باين قسم حكومت كردن بيغيرتى اگر نميشود شهنواز تنى را بخواهيد وزير دفع مقرر كنيد كه در ظرف يكهفته همه افغانستان را با دوستم پاك كند يك لك نفر باشد خو ارام باشد هروز يك واقعه در يك ولايت شرم است برايتان از شما كرده كمونيست ها خوب بود ٠.
م. ى

>>>   ممکن حقیقت را مردم محل بیان کرده باشند و از حقیقت هم بدورنیست که چرخ بال فرود امده در منطقه تحت تسلط ترورستان طالبان نام نهاد ای اس ای سلاح ومهمات را بواسط چرخ بال ارتش پاکستان برایشان رسانده باشند ترورستان طالب در هلمند بیرق چتلستان را بلند میکند ودر یک منطقه دیگری این کشور چرخبال پاکستان سلاح رسانی به طالبان مزدوران خود میکند بازهم رهبران دروغگوی پاکستان پافشاری دارند که ما در افغانستان مداخله نکردیم ونه میکنیم این دروغ پاکستان به این می ماند که یکتن از جنایتکار را که روی ان سیاه شده بودودم خر را بدهنش چپه سوار خربود وجار چی از جنایت ان صدا میزد با انهم روسیاه جنایتکار بی شرم بی حیا از دم گرفتن خر بدهنش وروسیاهی خود نزد مردم انکار میکرد در حالیکه مردم همه میدانستند وچشم دید ماجرا را داشتند انکار ان بی مفهوم بود .

>>>   چرا به چشم حقیقت خاک زد
کریم کوتوال

>>>   اون مسولین که ندیده راستمیگند چون دراونموقع دلارجلوچشم شان را گرفته بوده بیچاره ها دیدنداشته که ببیند.بااحترام

>>>   تابکی مردم افغانستان قربانی بی خردی زمام داران باشد

>>>   استراتيژي امريكا نا أرام نمودن نمودن سرحدات شمال و بخصوص مناطق نزديك به اسياي ميان است ، يدين منظور هرانچه در دست شان بايد دريغ نخواهند نمود .در اين أواخر مناسبانت با روسيه بالاي سوريه رو به وخامت بوده و يكي از دلائل تشديد و مسلح سازي در نزديكي سرحدات با كشور هاي اسيايي بخصوص كشور هايكه اسيب پذير اند همين است .
خواسته باشيم وَيَا ني امريكايى ها پايگاه ضد حكومت هاي اسيايي را در مناطق بإدغيس و ياميمنه بوجود مي اورند تا بتوانند از طريق مخالفين كشور هاي مذكور سياست و نظريات و اعمال خود را بالاي كشور هاي مذكور تحميل نمايد .
فايق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است