انعامی: پیشنهاد صلح، در زمستان داده می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107160 منبع: پرینت

دشمنان از صلح و جنگ یک هدف دارند.

عبدالرووف انعامی عضو و منشی سابق مجلس نمایندگان صبح امروز در خانه ملت گفت: دشمنان در 13 سال گذشته از عنوان کردن جنگ و صلح تنها یک هدف را دنبال کردند.

وی با اشاره به حضور هیات پاکستانی برای پیشنهاد گفتگوهای صلح گفت: هدف اساسی دشمنان از هم پاشیدن ارتش ، نظام نیم بند استخباراتی افغانستان و نیروهای امنیت در کشور بوده است.

عبدالرووف انعامی ادامه داد: دشمنان در کشور جنگ ، انتحار و گاهی شخصیت های ملی را ترور کردند و از سوی دیگر میان اقوام کشور تفرقه افکنی را به عناوین مختلف در نهادهای رسمی را مطرح کردند.

وی خطاب به حضار گفت: پیشنهاد صلح تنها در آغاز فصل زمستان داده می شود و با این کار می خواهند در زمانی که جنگ نیست نیروهای خود را مصون نگاه دارند تا تجدید قوا شوند.

این عضو سابق پارلمان تاکید کرد که دشمنان کشور در آغاز فصل زمستان شرایط ابتدایی می گذارند که مهره های اساسی و وفادار به دولت کنار رفته و ستون پنجم جایگزین شود اما در پایان فصل خواهان تغییر در قانون اساسی، خروج نیروهای خارجی و قطع کمک های جامع جهانی می شوند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   انعامی صاحب.
بعد ازپانزده سال خبر حقیقت از زبان شما بلند شد .
واقعاَ استخبارات پاکستان درفصل زمستان پیشنهاد صلح میکند که تا نظامیان افغان را مصروف نگهدارند ودرفصل بهار تابستان جنگ راتشدیدمی بخشند.
این یک تاکتیک اسخبارات نظامی پاکستان است رهبران افغان هوشیار خبردار......
مولاداد

>>>   واقعآ درست فرمودید انعامی صاحب این هم یک چال پاکستانی است که سیزده سال شده در جان دولت مردان بی حقل افغان میخورد.درفصل زمستان به بهانه صلح وقت و دقت نیروهای امنیتی را ضایع نموده و در فصل بهار آغاز به نبرد می نمایند.
چاکر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است